To Star Wars Battlefront 3 zabił studio Slant Six. Nie Operation Raccoon City
Przyszłość autorów trzech części SOCOM przekreśliła gra, która nigdy nie trafiła nawet do sklepów.
03.08.2017 | aktual.: 03.08.2017 10:53
Ba, Capcom zdążył nawet zlecić Slant Six zupełnie nową grę z Resident Evil w tytule. Coś z zupełnie innej bajki niż Operation Raccoon City. Ale studio zaliczyło trudną do wyobrażenia wpadkę, która ostatecznie doprowadziła do jego końca. Na płytkę z poprzednim tytułem zabłąkały się assety ze Star Wars Battlefront 3 - gry nad którą Slant Six miało pracować w tajemnicy zanim developerem zostało Spark Unlimited.
O sprawie było głośno w 2012 roku, ale raczej w formie plotek. Teraz potwierdził to ówczesny reżyser Operation Raccoon City.
W krótkiej rozmowie z GameWatcher Andy Santos nie wchodzi w szczegóły końca tej współpracy, który ostatecznie okazał się gwoździem do trumny Slant Six. Pomyłka pewnie jednej osoby, niezauważona przez kolejne szczeble kontroli doprowadziła do tego, że developer nie mógł znaleźć pracy przy kolejnych projektach. Studio zatrudniało 130 osób, z których część zwolniono tuż po ukończeniu prac nad Operation Raccoon City.
Tyle tylko, że Slant Six pretensje może mieć jedynie do siebie.
Maciej Kowalik