To nie paryskie tłumy robią z Unity pokaz slajdów
Tak przynajmniej twierdzi Ubisoft.
19.11.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:23
"Skończyliśmy właśnie nową serię testów związanych z tłumami w grze i odkryliśmy, że w żaden sposób nie wpływają one na spadki animacji", ogłosił Ubisoft na swoim blogu. "Tłumy pozostaną zatem bez zmian".
Skoro nie tłumy, to co? Twórcy zapewniają, że mają kilka obiecujących obserwacji i zapowiadają, nad czym pochylą się w najbliższych tygodniach potrzebnych do przygotowania solidnej łatki. To:
- usprawnienie technicznych aspektów dotyczących parkoura - doszlifowanie zachowań Arno podczas miejskich wspinaczek, poprawienie kilku obiektów, które zabijały płynność akrobacji lub całkowicie ją uniemożliwiały; - uregulowanie kolejności zadań obliczeniowych, którymi zajmują się rdzenie procesora, aby poprawić liczbę klatek na sekundę; - poprawienie wydajności podczas synchronizowania punktów widokowych.
Wszystko wskazuje na to, że na patch trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Ciekawe, czy do tego czasu dzikie, paryskie tłumy nie załomoczą w drzwi studia.
[Źródło: VG247]
Patryk Fijałkowski