To nie paryskie tłumy robią z Unity pokaz slajdów

To nie paryskie tłumy robią z Unity pokaz slajdów

To nie paryskie tłumy robią z Unity pokaz slajdów
marcindmjqtx
19.11.2014 16:14, aktualizacja: 05.01.2016 15:23

Tak przynajmniej twierdzi Ubisoft.

"Skończyliśmy właśnie nową serię testów związanych z tłumami w grze i odkryliśmy, że w żaden sposób nie wpływają one na spadki animacji", ogłosił Ubisoft na swoim blogu. "Tłumy pozostaną zatem bez zmian".

Skoro nie tłumy, to co? Twórcy zapewniają, że mają kilka obiecujących obserwacji i zapowiadają, nad czym pochylą się w najbliższych tygodniach potrzebnych do przygotowania solidnej łatki. To:

- usprawnienie technicznych aspektów dotyczących parkoura - doszlifowanie zachowań Arno podczas miejskich wspinaczek, poprawienie kilku obiektów, które zabijały płynność akrobacji lub całkowicie ją uniemożliwiały; - uregulowanie kolejności zadań obliczeniowych, którymi zajmują się rdzenie procesora, aby poprawić liczbę klatek na sekundę; - poprawienie wydajności podczas synchronizowania punktów widokowych.

Wszystko wskazuje na to, że na patch trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Ciekawe, czy do tego czasu dzikie, paryskie tłumy nie załomoczą w drzwi studia.

[Źródło: VG247]

Patryk Fijałkowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)