To nie jest League of Legends 2, chociaż tak wygląda - zobacz nowe oblicze mapy Summoner's Rift

Popularna gra wreszcie przestaje wyglądać jak z 2009 roku.

To nie jest League of Legends 2, chociaż tak wygląda - zobacz nowe oblicze mapy Summoner's Rift
marcindmjqtx

18.06.2014 | aktual.: 15.01.2016 15:39

Przyzwyczailiśmy się, że jeśli gra trafi do sklepów z kiepską grafiką, to raczej już nic się nie da na to poradzić. Owszem, trafiają się patche łatające błędy, pakiety lepszych tekstur, ale zazwyczaj niewiele więcej wchodzi w grę. Pozostaje czekać na część drugą.

W grach online sprawę załatwiają aktualizacje. W League of Legends zwykle są małe, naprawiają błędy, zmieniają cechy czempionów i przedmiotów, by nieco zmienić balans rozgrywki. Czasem dodają postacie czy przedmioty. W efekcie gra się rozrasta, daje graczom coraz więcej możliwości. Ale zaczyna też wyglądać dziwnie - grafika wszak poszła do przodu, umiejętności twórców z Riot Games także. Po mapie z 2009 roku biegają postacie z 2014 obok tych z 2013 i 2012 i innych. Widać wyraźne różnice i całość się nie klei. To co zachwycało 5 lat temu, dziś trochę żenuje.

Po lewej nowy Karthus, po prawej stary - jest wyraźna różnica

Dlatego od jakiegoś czasu Riot sukcesywnie poprawia różne elementy swojej gry. Gdyby robili produkcję sklepową, pudełkową, zebraliby to wszystko do kupy i wydali po prostu League of Legends 2 - z lepszą grafiką, nowymi modelami postaci i efektami, ale tą samą mechaniką - znamy to z wielu serii gier. Ale tego nie zrobią. Powoli, wraz kolejnymi aktualizacjami. zmieniają swoją grę w nowszą wersję. Gry pudełkowe są trochę jak kolejne części filmu, a LoL i inne online jak serial.

W 2012 roku twórcy League of Legends wymienili interfejs, wypuszczanie nowych postaci przeplatają robieniem nowych wersji starych bohaterów, w 2013 zrobili trochę poprawek na planszy (np. animowane krzaki), ale wszyscy gracze czekali na tę najbardziej widoczną zmianę - nową mapę Summoner's Rift.

I oto jest - na razie tylko na serwerze testowym. Ładniejsza, z bardziej stonowanymi kolorami (by lepiej było widać czempionów i umiejętności), z nowymi strukturami, potworami i ich animacjami:

Riot twierdzi, że wydajność nie powinna się pogorszyć, a może być nawet lepsza - obiekty są bowiem zbudowane z mniejszej liczby polygonów, a za to ładniej oteksturowane, by nie było tego widać.

Więcej o nowej Summoner's Rift poczytacie na oficjalnej stronie. A tu możecie zobaczyć krótkie porównanie ze starą wersją.

Paweł Kamiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
publicystykamacleague of legends
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.