To kto chce zobaczyć grywalny fragment Psychonauts 2?
Twórcy stworzyli pierwszy reprezentatywny poziom.
Kolejna część wideodziennika dokumentującego prace nad Psychonauts 2 zainteresuje nie tylko najbardziej oddanych fanów, ale i graczy po prostu zainteresowanych tytułem. Po raz pierwszy możemy bowiem zobaczyć fragment gry, który nie jest wypchany zastępczymi teksturami czy innymi atrapami charakterystycznymi dla wczesnych etapów produkcji.
Raz biega tutaj po ładniutkich platformach, unosi się na baloniku, szaleje na galęziach drzew i wybija się na ich koronach. Zwiedzana skalista lokacja otacza główną siedzibę Psychonautów i robi wrażenie, jeśli chodzi o skalę. Tim Schafer wraz z ekipą użyli terminu "eksploracja pełna nadziei", gdy próbowali odpowiednio nastroić Petera McConnella, kompozytora gry.
Psychonauts 2 // First Playable
Możemy zatem spodziewać się wielu otwartych przestrzeni, co zresztą jest niejednokrotnie podkreślane podczas całego materiału. Ba, zaprezentowany poziom jest pierwszym, do jakiego gracz zawita po samouczku, a już stamtąd może udać się w wiele różnych kierunków. Czy taka wolność wyjdzie grze na dobre? Z pewnością za wcześnie by oceniać.
Psychonauts 2 ufundowane było w końcu już ponad półtorej roku temu. Kampania na Figu zgromadziła konkretne pieniądze, bo niemal 4 miliony dolarów. Platforma, w której gracz może stać się inwestorem, pokazała już, że ma sens, a sequel kultowej platformówki Schafera to póki co jej najgorętszy tytuł. Szkoda, że tego samego nie można powiedzieć o The Good Life Swery'ego, które jak sobie nie radziło, tak dalej sobie nie radzi. A do końca zbiórki już tylko sześć dni.
Patryk Fijałkowski