To jak sprzedało się Modern Warfare 2 w Polsce?

W dniu premiery Modern Warfare 2 sprzedało się w Anglii 1,23 miliona sztuk [sic!]. To prawie 2 razy więcej niż GTA IV. Analitycy na tej podstawie przewidują, że na świecie mogło to być 7 milionów kopii, z czym jednak nie zgadza się sam Pachter, mówiąc że to raczej było bliżej 4 milionów.

To jak sprzedało się Modern Warfare 2 w Polsce?
marcindmjqtx

12.11.2009 | aktual.: 15.01.2016 13:41

No dobra, tak było na świecie? A jak w Polsce?

Powyżej mogliście zobaczyć polską reklamę gry, która będzie pojawiać się w telewizji. Wspominamy o tym, bo podczas imprezy promocyjnej LEM pochwalił się, że na marketing wydano około miliona złotych i do tej pory takiego budżetu reklamowego gry nie widziały, o czym zresztą tweetowaliśmy wcześniej.

Ale wracając do wyników sprzedaży. Szacunkowo pierwszego dnia zeszło: 23 tysiące kopii na PC, 3,8 tysiąca na PS3 i 2,5 tysiąca na 360 (przypomnijmy, że Halo 3 w dniu premiery sprzedało się 4 tysiące sztuk, a było to jakiś czas temu już). Mowa oczywiście o polskich wersjach. W sumie 29,3 tysiąca.

Biorąc po uwagę ilość konsol na rynku, ceny gier i ich stosunek do zarobków, jak również ilość mieszkańców to naprawdę ładny wynik. Dodatkowo, wydaje mi się, że całkiem nieźle pokazuje ile się piraci na 360.

PS A jak sprzedawały się u nas w ogóle gry z tej serii? Sławek na GC pisze:

W sumie wszystkie zebrane razem to prawie 400 tysięcy sprzedanych sztuk. Najlepiej sprzedała się pierwsza część z dodatkiem i pierwsze Modern Warfare - jedno i drugie w ponad 120 tysiącach. Piąte Call of Duty, World at War, w ciągu roku doliczył się 60 tysięcy sprzedanych egzemplarzy, Call of Duty 2 zaś wypadło o kilkanaście tysięcy lepiej. Najsłabsze było Call of Duty 3, wyłącznie konsolowe, które mimo to dało radę w początkowej fazie rozwoju next-genów w Polsce sprzedać 13 tysięcy pudełek.

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.