Tim Willits dołącza do Saber Interactive

Były szef id Software zajął tam stanowisko CCO.

Tim Willits dołącza do Saber Interactive
Tatiana Kowalczyk

CCO, czyli Chief Creative Officer – Tim Willits będzie zatem odpowiadał za kierunek kreatywny firmy. Saber odpowiada za World War Z, NBA 2K Playgrounds i remaster wydanego w 2009 roku Ghostbusters. Ujawniając swoje przejście na Twitterze, Willits podlinkował artykuł, który pojawił się w serwisie Fortune; udzielił tam komentarza i podał szczegóły dotyczące przejścia. Czytamy w nim, że jego nowa praca będzie polegała na kształtowaniu wizji kreatywnej, poszerzaniu bazy graczy i wymyślaniu nowych marek.

Nie jest zresztą tak, że ścieżki Willitsa i twórców World War Z przecięły się po raz pierwszy – id Software wykorzystało przy Quake Champions silnik łączący technologię obu firm.

Saber ma pięć studiów w pięciu różnych krajach (Rosji, Hiszpanii, Białorusi, Szwecji i Anglii), zatrudnia przy tym ponad 500 pracowników i Willits zarzeka się, że pomimo rozmiarów studio działa na podobnych zasadach co studia niezależne. To o tyle ciekawe, że oczywiście jego nowy pracodawca ma ze strzelaninami niewiele wspólnego. Developer tłumaczy swoją decyzję chęcią wniesienia do zupełnie innego gatunku czegoś od siebie i cieszy się, że będzie mógł robić coś lżejszego.

Tatiana Kowalczyk

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.