THQ rozdzielone na trzy pododdziały

Chcąc lepiej skupić się na produktach, które są kierowane do różnych grup graczy, THQ ogłosiło wczoraj podział na trzy niezależne grupy oraz plany zmian organizacyjnych grupy zarządzającej, aby mogła nadzorować każdą z nich.

Michał Stopa

25.06.2009 | aktual.: 02.07.2009 05:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

THQ założyło następujące grupy - Core Games dla gier takich jak Darksiders i Red Faction, Kids, Family and Casual, które będzie się zajmować rodzinnymi grami, między innymi tymi na licencji Pixara oraz Online Games, jak nazwa wskazuje, dla gier sieciowych.

Brian Farrell, prezes THQ, tłumaczy powody stojące za decyzją:

"Nowa struktura pozwala nam połączyć nasze najważniejsze jednostki przedsiębiorcze ze strategią produkcyjną. Każdy zespół może planować i wykonywać prace we własnych, mocno określonych obszarach produkcyjnych z pełną odpowiedzialnością za zyski i straty".

Starszy wiceprezes działu projektów, Danny Bilson, otrzyma promocję na starszego wiceprezesa działu Core Games i będzie się skupiać na budowaniu odpowiedniego portfolio marek należących do firmy. Komentując restrukturyzację, powiedział:

"Zarządzając Core Games jako sensowną jednostką przedsiębiorczą, mój zespół może przemieszczać nasze działy projektantów, produkcji i marketingu, co pozwoli dostarczać hity, które odpowiadają naszym klientom".

Doug Clemmer, który poprzednio zarządzał grami casualowymi, będzie teraz przewodzić działowi Kids, Family and Casual. Clemmer powiedział, że jego dział będzie skupiony na poszerzeniu grupy odbiorców poprzez lepszy dostęp do gier.

"Platformy takie jak Nintendo Wii i ostatnio zaprezentowany Project Natal zmieniają sposób, w jaki rodziny grają razem. Jesteśmy podekscytowani mogąc tworzyć gry, które w pełni wykorzystują te platformy".

Wiceprezes działu produkcji Asia Pacific, Steve Dauterman, utrzyma swoją pozycję oraz zostanie starszym wiceprezesem THQ Online. Będzie przewodzić strategii firmowej polegającej na przeniesieniu marek firmy, jak Warhammer 40k i WWE w przestrzeń online oraz badać sieciowe modele przedsiębiorcze w nowych regionach dostępnych firmie.

"Mój zespół będzie pracować również z pozostałymi dwoma działami w celu stworzenia rozgrywki sieciowej w ich projektach".

Na koniec, Ian Curran otrzyma promocję na starszego wiceprezesa wydawnictwa globalnego, gdzie będzie nadzorować zyski, sprzedaż, rozprowadzanie i marketing.

fot.: THQ

Źródło artykułu:WP Gry
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.