The Sims 3 zarobiło dwa razy więcej, niż premiery kinowe w tamtym okresie
Do tej pory, kiedy porównywaliśmy wyniki "tygodnia otwarcia" dla wielkich premier kinowych i gier, mówiliśmy wyłącznie o Zachodzie. Tymczasem w najnowszej informacji prasowej polskiego oddziału Electronic Arts pojawiło się ciekawe zdanie i warte zacytowania, mówiące o analogicznej sytuacji w Polsce.
26.11.2009 | aktual.: 15.01.2016 13:40
Sprzedaż premierowa The Sims 3 była rekordowa na rynku gier w Polsce, dwukrotnie przewyższając wartościowo premiery kinowe odbywające się w tym samym czasie. Ciekawe, czy są jeszcze jakieś inne tytuły, którym też udało się wygrać z głośnymi produkcjami filmowymi. No i czy kiedyś u nas też kina zaczną narzekać, że dany film nie zarobił bo jednocześnie była przecież premiera głośnej gry.
Pełna treść informacji prasowej w rozwinięciu.
Wczoraj miała miejsce uroczysta gala, podczas której rozdano nagrody dla najlepszych projektów PR w Polsce - Złote Spinacze, przyznawane przez Związek Firm Public Relations.
Miło nam poinformować, że projekt wsparcia gry The Sims 3 otrzymał najwyższą nagrodę w kategorii PR Produktu. Wydarzenie FIFA Interactive World Cup z początku tego roku znalazło się wśród trzech najlepszych w kategorii PR Event. Kampania związana z wprowadzeniem na rynek gry The Sims 3 polegała na sprawnym połączeniu działań PR, online, eventowych i wsparcia społeczności graczy. Dużym sukcesem okazała się współpraca z Agnieszką Chylińską, ambasadorką gry w Polsce. Sprzedaż premierowa The Sims 3 była rekordowa na rynku gier w Polsce, dwukrotnie przewyższając wartościowo premiery kinowe odbywające się w tym samym czasie. FIFA Interactive World Cup 09 to polskie eliminacje do Mistrzostw Świata w najpopularniejszą grę piłkarską, w których w charakterze graczy i widzów wzięło udział kilka tysięcy osób. W tym roku turniej w FIFA 09 na PlayStation 3 połączony był z prezentacją zespołu Legii Warszawa przed sezonem wiosennym oraz z wirtualnym meczem w grę FIFA 09 odegranym online w trybie 10 na 10 między zawodnikami Legii Warszawa i Lecha Poznań, grającymi w swoich miastach.
Tegoroczny konkurs Złotych Spinaczy spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. W rywalizacji udział wzięło 131 projektów, spośród których jury wyłoniło 43 najlepsze, które przeszły do półfinału. Lista zwycięzców zostanie wkrótce ogłoszona na WWW.zfpr.pl.