The Outer Worlds nie będzie miało rzemieślnictwa, bo to nie pasuje do kapitalizmu
Twórcy mają coś do powiedzenia i nie pozwolą na to, by mechanizmy gry im w tym przeszkadzały!
05.04.2019 17:16
Wczoraj napisałem newsa o tym, że Epic Store nie zamierza rezygnować z gier na wyłączność, które w tytule wiadomości nazwałem "exclusive'ami". Bartosz Stodolny, redaktor naczelny portalu Polygamia.pl i PRACODAWCA MIESIĄCA (każdego) skomentował to w ten sposób:
Jako że lubię swoje palce i wolałbym je mieć niepołamane, będę walczył o czystość języka polskiego i nie będzie już "craftingu", będzie "rzemieślnictwo". A właściwie - nie będzie rzemieślnictwa, przynajmniej nie w The Outer Worlds. Jak wyjaśnia w rozmowie z US Gamerem Charles Staples, główny projektant gry:
Jak tłumaczy, świat The Outer Worlds z jego późnym kapitalizmem wymaga od mieszkańców kupowania za ciężko zarobione pieniądze rzeczy, których chcą używać. Danie graczowi możliwości samodzielnego zrobienia wszystkiego, co jest potrzebne do przetrwania, kompletnie nie pasowałoby więc do fikcji gry.
Zamiast tego gracze chcący zmieniać swoją postać dostaną możliwość modyfikowania zbroi i uzbrojenia. Żadnego rzemieślnictwa.
Dominik Gąska