The Order: 1886 - nowe informacje o postaciach i uzbrojeniu

Poznaliśmy kilka nowych szczegółów klimatycznej gry akcji od studia Ready at Dawn, która w przyszłym roku trafi na PlayStation 4.

The Order: 1886 - nowe informacje o postaciach i uzbrojeniu
marcindmjqtx

23.10.2013 | aktual.: 05.01.2016 15:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wróćmy do tego, co już wiedzieliśmy - akcja gry przeniesie nas w alternatywną wersję wiktoriańskiego Londynu, w którym członkowie elitarnego zakonu rycerzy toczą nieustanną walkę z siłami zła.

the order 1886

Konflikt rozpoczął się dawno temu, w okolicach VII czy VIII wieku, gdy plemiona ludzkie zaczęły dzielić się między sobą i mutować, w skutek czego na ziemi pojawiły się potwory. Do walki z nimi stworzono Zakon (The Order). W XIX wieku szale konfliktu zaczęły przechylać się na stronę ludzkości, która zaprzęgła do pracy niesamowite technologie. Zagrożenie ze strony potworów stopniowo maleje, ale w Londynie rodzi się nowy konflikt, wynikający z wyraźnego podziału społeczeństwa na nierówne sobie klasy. Zakon znajdzie się więc w potrzasku - z potworami z jednej strony i wściekłymi mieszkańcami miasta z drugiej.

the order 1886

W grze poznamy przynajmniej czwórkę członków Zakonu. Wcielimy się w sir Galahada. Oddział uzupełnią Lady Igraine, Marquis de Lafayette oraz sir Percival - najstarszy członek oddziału i mentor dla reszty.

Rycerze zostaną uzbrojeni w niestandardowe gadżety, choć autorzy podzielili się póki co zaledwie kilkoma pomysłami. Arc Gun pozwoli razić wrogów prądem na odległość, co przywodzi wspomnienia "spawarki" z Quake'a.

Arc Gun

Thermite Rifle pozwoli podpalić całe hordy wrogów, a Combo Gun będzie potrafił dosłownie zmiatać przeciwników z naszej drogi. W grze znajdziemy także granaty, które za naciśnięciem przycisku możemy zmienić w miny. Ale to tylko wstęp do pełnego arsenału.

the order 1886

The Order 1886 znajduje się w produkcji od 2005 roku, ale dopiero w 2009 studio Ready at Dawn opracowało silnik pozwalający na nadanie akcji filmowości, jakiej ponoć trudno szukać wśród innych gier. Czy polowanie na potwory w alternatywnej wersji rzeczywistości będzie tym, czego studio potrzebuje by wybić się do deweloperskiej ekstraklasy? Przekonamy się w przyszłym roku.

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.