The Last Guardian: Trico to papier, chłopiec to kamień, przeciwnik to nożyce
Na kolejne pojawienie się The Last Guardian od Team Ico czekaliśmy długo. Gra nie pojawiła się na E3, ominęła Gamescom, by finalnie zostać ponownie pokazana na TGS. Dlaczego tak długo czekaliśmy?
17.09.2010 | aktual.: 06.01.2016 15:50
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Pomijając względy marketingowe okazuje się, że przy tej produkcji Team Ico zmieniło nieco filozofię tworzenia gier. Przy Ico i Shadow of the Colossus projektowanie gry (research & development) przebiegało równolegle z jej tworzeniem. Tym razem najpierw dopracowano koncept, a dopiero później zabrano się za tworzenie, co znacznie przyspieszyło ten proces.
Relacje pomiędzy bohaterami Fumito Ueda określa je jako kamień-nożyce-papier
Czasami Trico jest papierem, chłopiec kamieniem, a przeciwnicy nożyczkami. To dziwny trójkąt, gdzie siła staje się zależna od sytuacji, tak jak możecie to zobaczyć w zwiastunie - Trico nie wejdzie do małych pomieszczeń, chłopiec nie wejdzie na wyższe tereny, więc muszą sobie pomagać Cóż, nie żeby to było jakoś szczególnie odkrywcze, ale Team Ico ma u mnie naprawdę duży kredyt zaufania. Na ich grę czekam z utęsknieniem.
Premiera pod koniec 2011 roku.
[via PlayStation.blog]
Piotr Gnyp