The Good Life wróci na Kickstarterze

Twórcy podejmą kolejną próbę po nieudanej kampanii na Figu.

The Good Life wróci na Kickstarterze

08.02.2018 | aktual.: 08.02.2018 10:51

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

The Good Life jest debiutanckim projektem studia White Owls, założonego przez Hidetakę Suehiro. Znany bliżej jako SWERY lub Swery65 japoński projektant odpowiedzialny jest za tytuły takie jak Deadly Premonition czy D4: Dark Dreams Don't Die. Jego nowa gra ma być opowiadającym o codziennym życiu RPG, w którym głównym celem bohaterki będzie zebranie pieniędzy na spłatę długu. Frajda!

Żyjąc w urokliwym angielskim Rainy Wood, nazywanym "najszczęśliwszym miasteczkiem na świecie", pochodząca z Nowego Jorku fotografka - Naomi - będzie się musiała zaprzyjaźnić z mieszkańcami, poznać ich zwyczaje i postarać się znaleźć dla siebie miejsce w ich codziennej rutynie. A mają oni prowadzić własne życia według 24-godzinnego rozkładu, mieć swoje cele, troski, marzenia i historie.

Ach, a w nocy wszyscy zamieniają się w zwierzęta, oczywiście, że tak.

The Good Life trailer -DOG or CAT-

The Good Life miało zostać powołane do życia dzięki kampanii społecznościowej na Figu (powyżej przygotowane na jej potrzeby wideo). Zbiórka, która wystartowała we wrześniu zeszłego roku, zakończyła się jednak porażką. Twórcy, którzy w tamtej kampanii zebrali mniej niż 50 proc. wymaganego 1,5-milionowego celu, wykorzystali czas, który od niej minął na przegrupowanie się i zrewidowanie strategii.

Jak teraz informują, zdecydowali, że druga zbiórka rozpocznie się 26 marca na Kickstarterze. Jej podstawowy cel ma być ustalony na niższym poziomie. Odpowiedzialny za The Good Life zespół zdecydował się też na zmianę krytykowanego stylu graficznego gry i zapowiedział, że tym razem pokaże graczom fragmenty rozgrywki.

Pogratulować wytrwałości i zobaczymy, czy tym razem się uda.

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.