[The Game Awards 2014] A więc tak wygląda Human Element! Trochę... kreskówkowo
Robet Bowling i założone przez niego studio Robotoki, zaprezentowali fragment swojej pierwszej produkcji.
Po ponad dwóch latach od chwili opuszczenia przez Roberta Bowlinga szeregów Infinity Ward, jego nazwisko pojawia się obok fragmentu rozgrywki z jakiejś nowej produkcji Studio Robotoki, opublikowało w trakcie gali The Game Awards, pierwszy fragment swojego najnowszego (i na razie jedynego) dzieła.
Human Element to w założeniu survival horror z otwartym światem, w trakcie którego gracze wejdą w skórę jednego z ocalałych po apokalipsie zombie, która nawiedziła świat 35 lat temu. Chwila. Jeżeli apokalipsa była 35 lat temu, to pokierujemy kimś z pierwszego pokolenia wychowanego już po końcu świata. Panowie, zaciekawiliście mnie, a teraz macie moją uwagę. Nie zmienia to faktu, że liczyłem na trochę poważniejszą historię i rozbudowaną kampanię dla jednego gracza.
Spytacie zatem, "czym jest Human Element, bo ten render to tak nie do końca mi wszystko tłumaczy". Posłużę się cytatem z przedstawicieli studia:
Filmowe, immersyjne, pierwszoosobowe przeżycie połączone z innowacyjną technologią strumieniowaniem i segmentowania ogromnego świata, która pozwoliła osiągnąć otwartość MMO przy zachowaniu wysokiej jakości oprawy graficznej i konwencji pierwszoosobowego shootera. Naprawdę zwięźle to ujęli. A przekładając na jedno zdanie? MMOFPS z fajną grafiką, za którą odpowiedzialny jest CryEngine. Co bardzo, bardzo cieszy, Human Element będzie pełną grą za pełną cenę. Jeszcze do niedawna studio utrzymywało, iż tworzą produkcję free-to-play, jednak w porę zmienili zdanie i dostaniemy zapewne model finansowy podobny chociażby do Destiny.
Premiera planowana jest na listopad 2015. Platformy docelowe to PC, PS4 oraz Xboks One.
[Źródło: CVG]
Oskar Śniegowski