Programy
Nie znaleziono pasujących programów.
Zobacz pozostałe wyniki wyszukiwania ›

The Division w 4K i ze SweetFX - czy gra wygląda jak na trailerach z 2013 roku?

Strona głównaThe Division w 4K i ze SweetFX - czy gra wygląda jak na trailerach z 2013 roku?
21.03.2016 16:17
The Division w 4K i ze SweetFX - czy gra wygląda jak na trailerach z 2013 roku?The Division w 4K i ze SweetFX - czy gra wygląda jak na trailerach z 2013 roku?
Paweł Olszewski
Paweł Olszewski
bDoaypba

The Division pierwotnie miało ukazać się tylko na konsolach. Pojawiło się jednak na PC, a to oznacza, że zabrali się już za nie modderzy.

bDoaypat

The Division to mnóstwo średnich powodów do kapitalnego strzelania. Gra miejscami jest taka sobie, koniec końców bardzo łatwo spędzić w niej jednak 40 godzin i nie mieć dość. Maciu coś o tym wie, sprawdźcie zresztą sami w jego recenzji. Tekst dotyczy wersji PS4, pytanie, jak prezentuje się ta na PC? I drugie, czy jest chociaż trochę podobna do tego, co widzieliśmy w 2013 roku na pamiętnych trailerach z E3? Konsolowa edycja sporo od tamtych obrazków odstaje, choć mimo to jest to jedna z ładniejszych sandboksowych gier na PS4 i Xboksa One.

Na PC jest lepiej, zwłaszcza jak uruchomimy grę w 4K z troszkę zmienioną paletą kolorów dzięki SweetFX. Podobne efekty w połączeniu z wysoką rozdzielczością pozwalały zbliżyć się pecetowemu Wiedźminowi 3 do jakości przedpremierowych screenów. W przypadku The Division efekt nie okazuje się jeszcze aż tak piorunujący, ale i tak jest na czym zawiesić oko.

325669697054128092_0
325669697054128092_1
325669697054128092_2
325669697054128092_3
325669697054128092_4

Na załadowanym zdjęciu kliknijcie w prawym górnym rogu "expand the image". Dopiero wtedy włączy się obraz w 4K

bDoaypav

Screeny pokazują grę w 4K, w poniższym wideo możecie natomiast zobaczyć The Division w ruchu (ze SweetFX, ale w mniejszej rozdzielczości). Co zabawne, pierwsze graficzne modyfikacje sandboksa Ubi zaczęły pojawiać się jeszcze przed jego premierą, przy okazji zamkniętej bety!

Poprzedni sandbox Ubi we współczesnym miejskim settingu na przestrzeni lat, od zapowiedzi do premiery, okrutnie zbrzydł. Wersja konsolowa Watch Dogs dziś po prostu razi, pecetowa nie jest o wiele lepsza. No chyba, że będziemy bardzo uparci i zaczniemy moddować grę. Wtedy efekt końcowy może wyglądać podobnie do targowej prezentacji.

325669697054455772

Można pokusić się o opisanie pewnej reguły. Gry od pierwszej zapowiedzi do premiery mniej lub bardziej brzydną, żeby potem znów nabierać kształtów i zbliżać się do efektu znanego z początku. Fakt, że głownie dzięki modderom lub odblokowywaniu poukrywanych przez devów z niewiadomych powodów opcji graficznych, ale jednak. Całość traktowałbym jednak bardziej jako ciekawostkę na zasadzie "tak oni moddują" niż jakiś mocny argument w "walce" z wydawcami na argumenty o downgrade'y.

bDoaypaB

Nie wiem jak wy uważacie, ale dla mnie 4K w grach to zbędny i zasobożerny bajer. Do komfortowej zabawy naprawdę wystarcza dobre 1080p, a czasem i mniej, jeżeli efekt końcowy jest naprawdę zadowalający. Dlatego też panika spowodowana Quantum Breakiem w 720p albo rychłą premierą PS4K są tematami, które niespecjalnie mnie ruszają. Podobnie jak troszkę brzydszy Wiedźmin niż się tego spodziewałem czy nie tak bardzo i nie cały czas (ale często!) wgniatające w fotel konsolowe The Division.

Paweł Olszewski

bDoaypbr