The Council, czyli co by było, gdyby Napoleon Bonaparte i Jerzy Waszyngton należeli do mrocznego bractwa

Francuskie studio Big Bad Wolf ma swój pomysł na epizodyczną przygodę.

The Council, czyli co by było, gdyby Napoleon Bonaparte i Jerzy Waszyngton należeli do mrocznego bractwa
Maciej Kowalik

20.12.2017 13:11

W przypadku większości zapowiedz epizodycznych przygodówek, autorzy przekonują nas, że och jak bardzo ważne będą te wybory. I z jak trudnymi ich konsekwencjami przyjdzie się nam później mierzyć. A potem bywa już różnie.

Za Francuzów z Big Bad Wolf trudno ręczyć, bo nie mają jeszcze żadnego dorobku, choć w ekipie znajdziemy ludzi pracujących kiedyś przy Child of Light, Grze o Tron (tej od Cyanide), Far Cry 3 czy obu Watch Dogsach. Ale The Council będzie pierwszym dziełem pod nową banderą. I kto wie, może uda się zepchnąć gatunek z utartej ścieżki. Oprócz trudnych decyzji, których konsekwencje będziemy odczuwać do końca gry, dorzucą od siebie nowinkę - umiejętności głównego bohatera.

Jest nim Louis de Richet. Członek tajnego stowarzyszenia, które w 1793 spotkało się na prywatnej wyspie brytyjskiego Lorda Mortimera. Wyspę, na której niedawno zaginęła matka de Richeta, odwiedzą m.in. Bonaparte i Waszyngton. Póki co tyle wiemy o fabule. Plus oczywiście to, co podpowiada mroczny zwiastun.

The Council - Teaser Trailer

Rozgrywka ma opierać się zarówno na eksploracji wyspy i śledztwie de Richeta, jak i na późniejszym wykorzystywaniu zdobytych w ten sposób informacji w konfrontacjach z innymi gośćmi. Zdobywanie wpływów wśród nich będzie wymagało m.in. korzystania z umiejętności. Będzie ich 15 i będziemy je rozwijać wedle własnego uznania, co dorzuci nieco nieliniowości do przygody.

Konsekwencje nie będą ograniczać się jedynie do zmian nastawienia w stosunku do gracza wśród innych gości Lorda Mortimera. Autorzy ostrzegają, że równie dobrze przez następne odcinki prygody, de Richet może w wyniku jakiegoś zajścia zmagać się z okaleczeniem lub zmianą stanu psychicznego.

Obraz
Obraz
Obraz

Może będzie to lepsze od napisu "game over", którego nie zobaczymy po nieudanej "konfrontacji", a może nie. Ale powinno być ciekawe.

W skrócie mamy więc zapowiedzianą na luty epizodyczną przygodówkę, w której konsekwencje decyzji gracza mają mieć faktyczny ciężar i wpływ na rozwój opowieści. A głównego bohatera będziemy rozwijać wedle własnego uznania. Moim zdaniem to wystarczy, by posiadacze PS4, Xboksa One lub PC byli ciekawi choćby pierwszego odcinka.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps4Focus Home Interactive
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.