The Callisto Protocol ma być najbardziej przerażającą grą w historii

Fani gier z serii Dead Space będą mieli powody do zadowolenia. Atmosfera wokół The Callisto Protocol jest wyraźnie podgrzewana.

The Callisto Protocol
The Callisto Protocol
Źródło zdjęć: © The Callisto Protocol
Marcin Hołowacz

Glen Schofield to człowiek odpowiedzialny za sukces oryginalnej odsłony Dead Space, co niewątpliwie ekscytuje wielu miłośników horrorów, którzy usłyszeli o trwających pracach nad The Callisto Protocol.

Duchowy spadkobierca Dead Space ma klimatyczny zwiastun z 2020 roku. Widać na nim, że tytuł powinien być mroczny i pełny niebezpieczeństw. Gdyby ktoś miał co do tego wątpliwości, to jakiś czas temu Glen Schofield podzielił się tweetem, w którym zaznaczył, że oświetlenie w horrorach nie jest łatwym tematem. Na szczęście nad The Callisto Protocol czuwają weterani, ludzie mający doświadczenie przy pracy z pierwszym Dead Space. Glen Schofield podkreślił, że jego gra będzie straszna i klimatyczna, a dodatkowo wywoła u graczy poczucie dyskomfortu.

Powyższy tweet pochodzi z 6 maja 2022 roku, ale Schofield od jakiegoś czasu chętnie podgrzewa atmosferę wokół swojej gry. Wczoraj wrzucił ekstremalne zbliżenie jednej z odrażających kreatur, które będą czyhać na życie graczy. Jednak najważniejsze w tym wszystkim wydaje się być to, że były twórca Dead Space zapowiedział pojawienie się ważnych informacji w przyszłym tygodniu. Jeżeli ktoś nie śledzi jeszcze profili związanych z The Callisto Protocol, to dobry moment na rozważenie takiej ewentualności.

Osobiście jestem zdania, że Striking Distance Studios może być gotowe na pokazanie jakiegoś imponującego zwiastuna. Kto wie, może nawet z prawdziwymi fragmentami rozgrywki, a nie tylko animacjami CGI? Walka zaczyna się zaostrzać, ponieważ Dead Space Remake powinien się pojawić na początku 2023 roku, więc gdyby The Callisto Protocol faktycznie wyszło jeszcze w 2022 roku, mogłoby na tym dobrze wyjść.

Tytuł ma być survival horrorem z bogatą fabułą, a na oficjalnej stronie twórców znajduje się wypowiedź Dana Smitha zatrudnionego w roli dyrektora kreatywnego.

Chcemy, żeby The Callisto Protocol była jedną z najbardziej przerażających gier w historii. Chcemy, żeby wyznaczała nowe standardy w gatunku survival horror.

Marcin Hołowacz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.