The Callisto Protocol ma być najbardziej przerażającą grą w historii
Fani gier z serii Dead Space będą mieli powody do zadowolenia. Atmosfera wokół The Callisto Protocol jest wyraźnie podgrzewana.
14.05.2022 | aktual.: 23.05.2022 13:22
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Glen Schofield to człowiek odpowiedzialny za sukces oryginalnej odsłony Dead Space, co niewątpliwie ekscytuje wielu miłośników horrorów, którzy usłyszeli o trwających pracach nad The Callisto Protocol.
Duchowy spadkobierca Dead Space ma klimatyczny zwiastun z 2020 roku. Widać na nim, że tytuł powinien być mroczny i pełny niebezpieczeństw. Gdyby ktoś miał co do tego wątpliwości, to jakiś czas temu Glen Schofield podzielił się tweetem, w którym zaznaczył, że oświetlenie w horrorach nie jest łatwym tematem. Na szczęście nad The Callisto Protocol czuwają weterani, ludzie mający doświadczenie przy pracy z pierwszym Dead Space. Glen Schofield podkreślił, że jego gra będzie straszna i klimatyczna, a dodatkowo wywoła u graczy poczucie dyskomfortu.
Powyższy tweet pochodzi z 6 maja 2022 roku, ale Schofield od jakiegoś czasu chętnie podgrzewa atmosferę wokół swojej gry. Wczoraj wrzucił ekstremalne zbliżenie jednej z odrażających kreatur, które będą czyhać na życie graczy. Jednak najważniejsze w tym wszystkim wydaje się być to, że były twórca Dead Space zapowiedział pojawienie się ważnych informacji w przyszłym tygodniu. Jeżeli ktoś nie śledzi jeszcze profili związanych z The Callisto Protocol, to dobry moment na rozważenie takiej ewentualności.
Osobiście jestem zdania, że Striking Distance Studios może być gotowe na pokazanie jakiegoś imponującego zwiastuna. Kto wie, może nawet z prawdziwymi fragmentami rozgrywki, a nie tylko animacjami CGI? Walka zaczyna się zaostrzać, ponieważ Dead Space Remake powinien się pojawić na początku 2023 roku, więc gdyby The Callisto Protocol faktycznie wyszło jeszcze w 2022 roku, mogłoby na tym dobrze wyjść.
Tytuł ma być survival horrorem z bogatą fabułą, a na oficjalnej stronie twórców znajduje się wypowiedź Dana Smitha zatrudnionego w roli dyrektora kreatywnego.
Marcin Hołowacz, dziennikarz Polygamii
Źródło: callistothegame.com/pl