The Blackout Club - czyżby cyfrowe Stranger Things?

W dodatku od twórców Bioshocka i Dishonored.

The Blackout Club - czyżby cyfrowe Stranger Things?
Joanna Pamięta - Borkowska

02.03.2018 10:56

Małe miasteczko gdzieś w Stanach, spokojne i typowe aż do znudzenia. Czwórka nastolatków orientuje się, że zdarza im się tracić świadomość bez powodu - budzą się w dziwnych miejscach cali brudni jak po nocy spędzonej w lesie. Pewnego dnia jeden z nich znika, a rodzice i policja, o dziwo, nie wykazują niepokoju. Grupa dzieciaków ma własne wytłumaczenie jego zaginięcia, ale oczywiście nikt nie chce ich słuchać. Z czymś Wam się to kojarzy?

Obraz

Produkcję przywołującą skojarzenia z serialem Stranger Things zapowiedziało niedawno studio Question Games. Gra opisywana jest jako horror oparty na kooperacji, w którym gracze będą musieli wypełnić proceduralnie generowane zadania, przy użyciu sporego wachlarza umiejętności specjalnych. Zagrać może na raz do czterech osób, ale istnieje też tryb dla jednego gracza. Każdy z bohaterów będzie miał określoną rolę do spełnienia, szybko zatem zorientujemy się, że podział obowiązków to podstawa.

Grupa przyjaciół i tajemnicze zaginięcie to nie jedyne wątki wspólne dla serialu i gry. Zapewne pamiętacie Demigorgona? Otóż, w grze pojawi się istota zwana Boogeymanem, niewidoczna gołym okiem, która będzie prześladować bohaterów. Jej nieuchwytna obecność - zawsze gdzieś w pobliżu, gotów wyskoczyć i uderzyć - ma potęgować uczucie zagrożenia.

W Blackout Club pojawią się elementy skradania, ale nie zabraknie też walki, chociaż twórcy zarzekają się, że poznawanie otoczenia oraz fabuły będzie grało pierwsze skrzypce.

Gra ma pojawić się w 2019 roku na PC, PS4 oraz Xbox One.

The Blackout Club – Announce Teaser | Question

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościcoophorror
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.