The Binding of Isaac: świeże pomysły zawsze się sprzedają
Wydawałoby się, że The Binding of Isaac to gra zupełnie nieprzystępna. Że się nie sprzeda. Błąd.
28.01.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:58
Twórca tego niezwykłego tytułu, Edmund McMillen przyznał, że jest totalnie zaskoczony, ale liczba sprzedanych kopii zbliża się 450 tysięcy. To dla niego zupełny szok: początkowo gra była tylko ciekawostką, którą chciał zrealizować, nie planował nawet, by była płatna. Teraz okazuje się, że to hit, a McMillen właśnie przygotowuje do niego naprawdę spory dodatek (pisaliśmy o nim więcej tutaj).
Czy pomogło to, że McMillen to jeden z dwóch twórców Super Meat Boya? Pewnie tak, ale, jak sam przyznaje, teraz są także tacy gracze, którzy znają go z Isaaca, a zaskoczeniem reagują na fakt, że pracował przy SMB.
Gratulacje, mamy nadzieję, że kolejne projekty tego wyjątkowego twórcy też będą tak świetne i tak świetnie przyjęte.
Zachęcamy też do przeczytania całego, niezwykle interesującego wywiadu z McMillenem na blogu Indie Games.
Tomasz Kutera