The Binding of Isaac: świeże pomysły zawsze się sprzedają

The Binding of Isaac: świeże pomysły zawsze się sprzedają
28.01.2012 14:43
The Binding of Isaac: świeże pomysły zawsze się sprzedają
marcindmjqtx
marcindmjqtx

Wydawałoby się, że The Binding of Isaac to gra zupełnie nieprzystępna. Że się nie sprzeda. Błąd.

Twórca tego niezwykłego tytułu, Edmund McMillen przyznał, że jest totalnie zaskoczony, ale liczba sprzedanych kopii zbliża się 450 tysięcy. To dla niego zupełny szok: początkowo gra była tylko ciekawostką, którą chciał zrealizować, nie planował nawet, by była płatna. Teraz okazuje się, że to hit, a McMillen właśnie przygotowuje do niego naprawdę spory dodatek (pisaliśmy o nim więcej tutaj).

Czy pomogło to, że McMillen to jeden z dwóch twórców Super Meat Boya? Pewnie tak, ale, jak sam przyznaje, teraz są także tacy gracze, którzy znają go z Isaaca, a zaskoczeniem reagują na fakt, że pracował przy SMB.

Gratulacje, mamy nadzieję, że kolejne projekty tego wyjątkowego twórcy też będą tak świetne i tak świetnie przyjęte.

Zachęcamy też do przeczytania całego, niezwykle interesującego wywiadu z McMillenem na blogu Indie Games.

Tomasz Kutera

327001659828361258
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)