Terraria i DayZ z ogromnym wzrostem popularności – w oba tytuły grają aktualnie setki tysięcy graczy

Czas przymusowego siedzenia w domu okazał się również czasem powrotu do starszych produkcji.

Terraria i DayZ z ogromnym wzrostem popularności – w oba tytuły grają aktualnie setki tysięcy graczy
Bartosz Witoszka

18.05.2020 | aktual.: 18.05.2020 15:31

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Co jakiś czas obserwujemy nagły wzrost popularności jakiegoś tytułu, chociażby w przypadku Wiedźmina 3, którego słupki popularności wystrzeliły do góry tuż po premierze serialu na Netfliksie. Zawsze jednak coś musi być katalizatorem tego nagłego pobudzenia – ktoś coś zatweetował, ktoś gdzie powiedział jakąś rzecz w wywiadzie – bo jak wiadomo, bardzo rzadko mamy do czynienia z czystym zbiegiem okoliczności.

Obraz

Terraria: Journey's End

Wszystko za sprawą Journey’s End, aktualizacji która ukazała się w zeszłą sobotę; tego samego dnia do gry powróciło setki tysięcy fanów żadnych budowania i wszystkich innych rzeczy, które robi się w Terrari. Warto też pamiętać, że tytuł ukazał się też na konsole (zarówno na te 8., jak i 9. generacji), urządzenia mobilne czy przenośno-stacjonarnego Switcha, więc realna liczba użytkowników może być znacznie większa.

Z kolei za sukces DayZ na Xboksie One, którym pochwalili się przedstawiciele czeskiego Bohemia Interactive w informacji prasowej, odpowiadać ma umieszczenie gry w Game Passie (tytuł dostępny od siódmego maja). Mowa o nawet setkach tysięcy nowych użytkowników, którzy dzięki usłudze Microsoftu mieli szansę o grze w ogóle usłyszeć: Mówi Vojtěch Ješátko, dyrektor wydawniczy Bohemia Interactive. Niestety, nie podano konkretnych liczb, ale według studia, DayZ stało się jedną z "popularniejszych gier na Xboksie One", a oprócz tego "podstawkę" wraz z dodatkiem (Livonia) przeceniono o 50 złotych, co jeszcze bardziej miało wpłynąć na popularność gry.

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.