Tencent kupił Path of Exile, ale nie oznacza to, że fani muszą uczyć się tych "śmiesznych znaczków"

Ponoć Chińczycy nie wtrącają się w proces produkcyjny innych marek, które wykupili.

Tencent kupił Path of Exile, ale nie oznacza to, że fani muszą uczyć się tych "śmiesznych znaczków"
Joanna Pamięta - Borkowska

Chiński gigant, Tencent Holdings Limited (inaczej zapisywany tak: 腾讯控股有限公司) to największa na świecie korporacja inwestycyjna, w której sferze zainteresowań znajduje się Internet i nowe technologie. Obecnie jest właścicielem takich marek jak np. Riot Games, Supercell, Epic Games oraz franczyz League of Legends i Clash of Clans.

Dziś Tencent zakupił 80 % akcji nowozelandzkiego studia Grinding Gear Games - czyli pakiet kontrolny akcji. Tym samym przejęli Path of Exile. Wcześniej, w 2017 roku, gra pojawiła się w Chinach i wydawcą był właśnie Tencent.

Obraz

Path of Exile to łakomy kąsek dla Tencenta - obecnie liczba zarejestrowanych uczestników wynosi około 13 milionów.

Fakt przejęcia studia wywoła zapewne popłoch wśród fanów gry, jednak szef GGG, Chris Wilson, twierdzi, że nie powinno to źle wpłynąć na przyszłość Path of Exile. Według jego zapewnień Tencent nie powinien wpłynąć ani na politykę kadrową studia (brak zmian w kierownictwie), ani na model biznesowy firmy czy jakiekolwiek kwestie dotyczące samej produkcji:

Zmiany, które GGG będzie konsultować z Tencentem mają dotyczyć tylko chińskiej wersji gry. Wilson komentuje dalej:

Ostatnim ważnym zapewnieniem Wilsona jest stwierdzenie, że zmiany w strukturze firmy nie uczynią z Path of Exile gry typu pay to win.

Przypomnę, że kolejny duży dodatek to Path of Exile zatytułowany Incursion pojawi się 1 czerwca.

Path of Exile: Incursion Trailer and Developer Introduction

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościPath of Exilegrinding gear games
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.