Ten zwiastun zawiera chyba wszystko, co musicie wiedzieć o Watch_Dogs. Poza rozdzielczościami, w jakich gra będzie działać
Hakowanie, postacie, tryb wieloosobowy, mobilny asystent, samochody, modyfikatory... Ufff. Ale na FullHD nie liczcie.
14.05.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:37
Muszę przyznać, że Ubisoft ma rozmach z produkcją materiałów promocyjnych Watch_Dogs. Jest ich mnóstwo - powiem nawet, że trochę za dużo, jak dla mnie, ale przecież nie ma przymusu oglądania wszystkich. Najnowszy filmik to chyba już zwieńczenie kampanii promocyjnej. Trwa 9 minut i omawia wszystkie istotne aspekty gry.
Watch_Dogs - Zwiastun 101 [PL]
- na PS4 - 900p i 30 klatek na sekundę
- na Xbox One - 792p i również 30 klatek
Jonathan Morin, dyrektor kreatywny, skomentował to następująco na łamach oficjalnego bloga Ubisoftu:
Rozdzielczość i klatki na sekundę to tylko liczby. Wyjaśnił, że choć są ważne, to wolą dostarczyć graczom rozrywki następnej generacji, a nie walczyć o kilka pikseli więcej na ekranie. Liczy się dla nich dynamika i stała liczba klatek. Dodał, że ludzie przywiązani do rozdzielczości myślą o niej w kontekście korytarzowych strzelanin, gdzie wszystko wygląda pięknie, ale dzieje się na małym obszarze. W grze z otwartym światem efekty generowane są na dużo większym obszarze. Koszt tego jest dużo większy. Powiększanie rozdzielczości nie było nigdy ich celem podczas czasu między pierwszą zapowiedzianą, a drugą - faktyczną - datą premiery. Wolą skupić się na rozgrywce i jej dopracowaniu, bo to jest dla nich ważne.
I muszę przyznać, że całkowicie się z nim zgadzam, zawsze ceniłem grywalność nad grafikę. Tylko w takim wypadku nie trzeba było zaczynać od pokazania na E3 pięknej prezentacji z PC, która nie miała szans się ziścić na konsolach.
Premiera Watch_Dogs już za dwa tygodnie - 27 maja trafi na PC, PS3, PS4, X360 XOne.
I tak sobie myślę, że z tym zwieńczeniem kampanii to jednak nie może być prawda, wszak czeka nas jeszcze zwiastun premierowy...
Paweł Kamiński
[Ubiblog]