Ten Rycerz sprzedał już dwa miliony łopat!

Yacht Club Games chwali się pięknym wynikiem i obniża cenę kompletnej edycji Shovel Knight na wszystkich platformach.

Ten Rycerz sprzedał już dwa miliony łopat!
Adam Piechota

12.04.2018 12:44

Graliście w Shovel Knight? Mieliście okazję to zrobić już chyba na każdej istotnej platformie, która ukazała się przez ostatnią... dekadę? Gdyby napisać, że to "urocza retroplatformówka", ktoś pomyślałby "Boziu, jeszcze jedna?", więc warto podkreślić, iż dzieło Yacht Club Games cztery lata temu było jednym ze szczytowych osiągnięć tego współczesnego trendu sceny niezależnej (podobnie jak Super Meat Boy). Jest już historycznie znaczące. Ale nadal działa tak, jak powinno. Niemniej - ośmio(a nawet prawie szesnasto-)bitówka silnie zapatrzona w Mega Mana oraz kultowe Ducktales ma na swoim kocie kolejne małe trofeum. Sprzedała się już w dwóch milionach egzemplarzy.

Obraz

W celu uczczenia tego wyniku najbogatsza edycja gry (Treasure Trove, zawierająca już trzy kampanie fabularne z czterech zaplanowanych) zostanie przeceniona o 20% przez następny tydzień na Switchu, Wii U, 3DS-ie, PS4, PS3, Vicie, Xboksie One, Steamie, GOG-u i w Humble Store. Jeżeli akurat nie macie przy czym przegrać weekendu, a staroszkolne platformówki Wam niestraszne (choć spokojnie, Shovel Knight nie jest aż tak trudny, jak często mawia się w mediach), wiecie już, nad czym warto się zastanowić.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościwyniki sprzedażyshovel knight
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.