Ten mod nie jest już modem: STALKER na silniku Crysisa

Ten mod nie jest już modem: STALKER na silniku Crysisa

Ten mod nie jest już modem: STALKER na silniku Crysisa
marcindmjqtx
21.05.2012 11:49, aktualizacja: 05.01.2016 16:46

W styczniu pisaliśmy o modzie do Crysisa, który osadzał tę grę w realiach S.T.A.L.K.E.R.-a. I wiecie co? On nigdy nie powstanie. Ale to wcale nie jest zła wiadomość.

O modzie swego czasu pisaliśmy tak:

Rosyjska grupa modderska obiecuje jedną olbrzymią lokację (w tym prawie całą Prypeć), SI zarządzającą ekosystemem i wiele innych rozwiązań wziętych nie tylko ze Stalkera ale też na przykład z Far Cry 2 (bandażowanie ran). Ich celem jest stworzenie moda według pierwotnych założeń Cienia Czernobyla, czyli gry otwartej, z niezależnymi stalkerami i o wiele groźniejszymi anomaliami. Oraz otoczeniem podatnym na zniszczenie i systemem uszkodzeń poszczególnych części ciała nie gorszym niż klasyczne odstrzeliwanie członków z Soldier of Fortune. I ładniejszą grafiką, dzięki CryEngine 2. Brzmi interesująco? Mam więc jeszcze lepszą wiadomość. Otóż CryZone nie jest już modem. Stało się zupełnie samodzielną, niezależną grą. Przy okazji zaktualizowano także silnik, na którym jest osadzona - wcześniej był to CryEngine 2, teraz już CryEngine 3.

Ciekawe jestem tylko co z prawami autorskimi do STALKER-a. Mod, którego nie sprzedaje się graczom, to co innego, niż pełnoprawna gra. Może twórcy zmienią jednak trochę realia i osadza je w jakichś zbliżonych do pierwotnej gry? A może i tak nie zamierzają zarabiać na swojej produkcji? Jakoś nie wierzę, że dogadali się właścicielami marki, ale kto wie, kto wie...

Tak czy inaczej, wygląda to naprawdę interesująco. Fani STALKER-a powinni ten tytuł obserwować.

[via moddb]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)