Telekomunikacja Polska reklamuje się muzyką z Heavy Rain

Jeżeli podczas oglądania najnowszej reklamy Telekomunikacji Polskiej nie mogliście oprzeć się wrażeniu, że gdzieś już wcześniej słyszeliście tę muzykę, to wasze uszy dobrze wam szeptały.

marcindmjqtx

29.03.2011 | aktual.: 21.01.2016 17:35

Związek zauważył nasz czytelnik, Bartosz. W najnowszej reklamie Telekomunikacji Polskiej, z cyklu "Serce i rozum" pt. Pilot i Myszka, koło 20 sekundy słychać fragment z motywu przewodniego Heavy Rain. Reklama:

Dla porównania, motyw przewodni z Heavy Rain, około 2:14:

Podobne? Bardzo. Bo to ten sam utwór.

Jak powiedziała mi Monika Zaręba, z odpowiedzialnej za reklamę agencji Publicis, motyw został zakupiony do spotu z bazy Audio Network. Figuruje tam jako "Mars" autorstwa Nicka Ingrama i Terry'ego Devine-Kinga.

Jeżeli mielibyście ochotę wykorzystać utwór w swojej własnej, amatorskiej produkcji, jest to koszt rzędu 0,83 funta. W przypadku jednak zakupu licencji do reklamy, cena wzrasta do 195 funtów, czyli blisko 900 złotych.

Reklama TP nie ma w swojej treści nic wspólnego z grami, promuje telewizję i usługę internetową, ale jak widać korzysta miejscami z tych samych środków wyrazu, co gry. Czy też "interaktywne wideo".

Konrad Hildebrand

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościheavy rainwideo
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.