Tego materiału z Dragon's Dogma Capcom mógł nam oszczędzić

Bo po widoku gryfów i golemów, zwykli przeciwnicy nie robią na mnie najmniejszego wrażenia.

marcindmjqtx

21.08.2011 | aktual.: 21.01.2016 17:23

Zdecydowano się również na pokazanie ciemnych, nudnych lochów - a to przecież kolory, przepych i ogromne, otwarte lokacje tak nas zachwycały we wcześniejszych materiałach.

Capcom skutecznie ostudził moje emocje względem Dragon's Dogma. Jeśli kolejne materiały mają tak wyglądać, to będę się starał nie zwracać na nie uwagi, żeby nie psuć sobie obrazu całości. Do premiery jeszcze sporo czasu (okolice marca 2012), więc wiele się może zdarzyć - zarówno w jedną, jak i w drugą stronę.

Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360capcom
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.