Techland wreszcie chwali się konkretami na temat sprzedaży Dying Light i obniża cenę sugerowaną gry

Techland wreszcie chwali się konkretami na temat sprzedaży Dying Light i obniża cenę sugerowaną gry

Techland wreszcie chwali się konkretami na temat sprzedaży Dying Light i obniża cenę sugerowaną gry
marcindmjqtx
30.04.2015 16:40, aktualizacja: 05.01.2016 15:05

Jak myślicie, ile egzemplarzy gry znalazło nabywców w Polsce w ciągu 90 dni od premiery?

Prawdopodobnie nie zgadliście. A liczba, o której myśleliście była za mała. Dying Light zaliczyło w naszym kraju świetny start, rozchodząc się na trzech platformach w liczbie ponad 80 tysięcy egzemplarzy. Widać, że gracze zaufali deweloperowi i nie przejęli się zbytnio faktem, że Dying Light to wcale nie Dead Island 2.

Wyniki sprzedaży

W komunikacie prasowym znajdujemy wypowiedź Tomasza Gawlikowskiego - Dyrektora Marketingu i PR w Techlandzie:

To bardzo dobry wynik na naszym, polskim rynku. Szczególnie biorąc pod uwagę, że przez ostatnie 3 miesiące gra sprzedawała się w pełnej premierowej cenie, a sama marka jest dla naszych klientów w Polsce czymś nowym. Teraz pozostaje czekać na równie konkretne dane z innych rynków. Dying Light idzie ponoć świetnie na świecie, ale Techland oferuje jedynie przybliżone dane sprzedażowe, wyciągane z liczby graczy, których podliczyły serwery gry. Marcin Kosman poświęcił zresztą sprawie u nas notkę.

Techland chce zachęcić tych, którzy nie odwiedzili jeszcze Harran, do kupna gry. W tym celu obniża cenę sugerowaną Dying Light w swoim BoxOffStore i u wybranych sprzedawców. Obniżka potrwa do 18 maja.

Obniżki w trakcie okresu promocyjnego kształtują się następująco:

  • Wersja PlayStation 4 / Xbox One: 249,90 => 189,90 zł
  • Wersja PC: 149,90 => 109,90 zł
  • Wersja PC Digital DeLuxe 149,90 => 99,90 (wyłącznie na platformie www.boxoffstore.pl)

Rzućcie okiem na ofertę ulubionego sklepu, może akurat znajdziecie Dying Light w dobrej cenie.

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)