Te reklamy gier obejrzało kilkanaście milionów Polaków
Jak się czuliście, gdy przed meczem Polska - Grecja zobaczyliście reklamy PlayStation Move i Assassin's Creed 3? Ja pomyślałem - "whoa, to musiało kosztować".
I bez względu na to, ile kosztowało, to chyba się opłacało. Jak poinformowało TVP, piątkowa transmisja meczu otwarcia Euro 2012 pobiła wszelkie rekordy oglądalności. W szczytowym momencie oglądało ją 14412270 widzów. 14 milionów widzów. W połączeniu ze wszystkimi antenami TVP na których dostępna była relacja, daje to 15,5 mln widzów.
83,72 proc. wszystkich osób, które były wtedy przed telewizorem (choć badanie nie obejmuje osób, które oglądały mecz w lokalach gastronomicznych czy na otwartym powietrzu).
Ta masa Kowalskich i Nowaków mogła obejrzeć następujące reklamy:
Jeżeli były jeszcze jakieś inne growe spoty, dajcie znać.
Źródło: Wirtualne Media
Konrad Hildebrand