Takie nuty usłyszycie w Afterfall: InSanity
Są wśród nas gracze, dla których jednym z najważniejszych elementów gry jest ścieżka dźwiękowa.
19.10.2011 | aktual.: 21.12.2015 12:40
Za muzykę w Afterfall: InSanity odpowiedzialny jest Marcin Przybyłowicz, czyli muzyk znany ze ścieżki dźwiękowej do Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, czy Duke Nukem Trilogy: Critical Mass. A co o muzyce do gry ma do powiedzenia sam autor?
Muzyka łączy w sobie elementy akustycznych brzmień orkiestry symfonicznej z typowymi dla postapokaliptycznej stylistyki brudnymi syntetycznymi brzmieniami. Dynamiczne, agresywne sekwencje połączone są z rozpoznawalnymi tematami przewodnimi. Samo podporządkowanie całości tym głównym motywom pozwala zbliżyć się nieco do filmowego potraktowania muzyki jako takiej. Jest ona nie tylko ilustracyjna i nie istnieje tylko jako tło do wydarzeń przedstawionych w grze - sama w sobie również przekazuje właściwą treść, buduje odpowiedni klimat i opowiada własną historię. PS. Współtwórcą muzyki w Afterfall: InSanity jest Arkadiusz Reikowski, którego możecie kojarzyć z pracy nad Two Worlds 2 czy Necrovision.
[via Gameplay] Paweł Winiarski