Takie nuty usłyszycie w Afterfall: InSanity

Takie nuty usłyszycie w Afterfall: InSanity
marcindmjqtx

19.10.2011 21:59, aktual.: 21.12.2015 12:40

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Są wśród nas gracze, dla których jednym z najważniejszych elementów gry jest ścieżka dźwiękowa.

Za muzykę w Afterfall: InSanity odpowiedzialny jest Marcin Przybyłowicz, czyli muzyk znany ze ścieżki dźwiękowej do Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, czy Duke Nukem Trilogy: Critical Mass. A co o muzyce do gry ma do powiedzenia sam autor?

Muzyka łączy w sobie elementy akustycznych brzmień orkiestry symfonicznej z typowymi dla postapokaliptycznej stylistyki brudnymi syntetycznymi brzmieniami. Dynamiczne, agresywne sekwencje połączone są z rozpoznawalnymi tematami przewodnimi. Samo podporządkowanie całości tym głównym motywom pozwala zbliżyć się nieco do filmowego potraktowania muzyki jako takiej.  Jest ona nie tylko ilustracyjna i nie istnieje tylko jako tło do wydarzeń przedstawionych w grze - sama w sobie również przekazuje właściwą treść, buduje odpowiedni klimat i opowiada własną historię. PS. Współtwórcą muzyki w Afterfall: InSanity jest Arkadiusz Reikowski, którego możecie kojarzyć z pracy nad Two Worlds 2 czy Necrovision.

[via Gameplay] Paweł Winiarski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościnicolas gamesafterfall insanity
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także