Take-Two notuje straty, choć sprzedano już 4 miliony L.A. Noire

30 czerwca dla Take-Two zakończył się pierwszy kwartał obecnego roku fiskalnego. Wyniki finansowe właśnie ogłoszono publicznie. Choć jest tu kilka bardzo dużych liczb dotyczących sprzedanych egzemplarzy gier, firma nie zanotowała zysków.

marcindmjqtx

Obroty w minionym kwartale w Take-Two wyniosły 334,4 miliona dolarów, a więc o 11 procent mniej, niż w analogicznym kwartale roku poprzedniego. Co więcej, o ile wtedy firma zanotowała 36,3 miliona dolarów zysku netto, o tyle teraz: 8,7 miliona dolarów strat netto.

To o tyle dziwne, że świetnie na rynku poradziło sobie L.A. Noire, które do 30 czerwca zniknęło z półek sklepowych w ilości 4 milionów egzemplarzy. Podobno wcale nie gorzej radził sobie także Duke Nukem Forever, co do którego Strauss Zelnick, prezes Take-Two, nie ma wątpliwości, że "będzie przynosił zyski".

Interesujące jest także to, jak sprzedaje się ubiegłoroczny hit Take-Two: Red Dead Redemption. Do tej pory grę kupiło aż 11 milionów graczy, aż 2 miliony zaś skusiły się na pudełkową wersję dodatku Undead Nightmare. Dla mnie wszystko jest jasne: sequel jest pewny.

Wyniki Take-Two pokazują też, jak bardzo na znaczeniu rośnie cyfrowa dystrybucja w świecie gier. Dla tej firmy obroty z jej tytułu wyniosły w minionym kwartale 24,6 miliona dolarów. To aż o 40 procent więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Tempo wzrostu robi wrażenie.

Tomasz Kutera

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbranżawyniki sprzedaży
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.