Tak wygląda remaster Crasha Bandicoota na PS4, czyli Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Trzy gry z nową oprawą i kilkoma usprawnieniami.

Tak wygląda remaster Crasha Bandicoota na PS4, czyli Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Paweł Olszewski

Zapowiedź Crasha Bandicoota na E3 to było coś. Patryk niemal oszalał po tym newsie, nie powiem, ja też się zainteresowałem tematem. Ale nie aż tak jak on, bo według mnie Crash Bandicoot się nie starzeje. OK, na ekranach telewizorów nie wygląda tak okazale jak kiedyś, ale co z tego? Minigierka z rudzielcem w roli głównej w Uncharted 4 wciągnęła mnie na tyle, że chwilowo zapomniałem o tym, że gram w grę w grze.

Nie tak dawno temu odświeżałem sobie też Crasha Bandicoota 2 na PS Vicie. Mały ekran chowa sporo graficznych wpadek, a gra wciąga tak jak kiedyś. Jeżeli jednak kiedyś w niego nie grałeś, albo nie masz PS Vity, a obraz SD na TV HD Cię razi, to będziesz mógł zagrać w Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Które wygląda tak.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - PlayStation Experience 2016: The Come Back Trailer | PS4

I jak? Ja mam mieszane uczucia, nie do końca przemawia do mnie obrany styl graficzny. Nie chodzi tylko o geometrię samego Crasha, ale też taki... ugrzeczniony/wygładzony obraz? Ciężko mi to opisać, ale odświeżony, przez twórców nazywany "remasterem plus" Crash nie zachwycił mnie, choć sam szczerze mówiąc nie wiem, czego się spodziewałem. Dzięki pewnemu zapaleńcowi możemy sprawdzić jak Crash wyglądałby na CryEngine.

Crash Bandicoot - Portage HD CryEngine - Vidéo 1

I wciąż nie jest to "to", prawda (mówię o oprawie, na wizerunek Crasha i fizykę spuśćmy zasłonę milczenia)? Krok w stronę realizmu jeszcze bardziej oddala taką potencjalną wersję od oryginału. Który, kurczę, bardzo pięknie się starzeje i wciąż jest grywalny. Na tyle, że developer Vicarious Visions staje na głowie, żeby oddać ducha pierwowzoru. Poziomy są budowane według tej samej geometrii, w oparciu o materiały, które lata temu zainspirowały Naughty Dog.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy wprowadzi nie tylko nowa oprawę, ale też ujednolicone menusy, podobnie ma wyglądać sprawa z checkpointami i systemem save'owania. Ma być autosaving i manualne zapisywanie (tylko bloków karty pamięci brakuje). Ostatnia zapowiedziana nowość to Time Triale. Kolejne rzeczy pozostawiono w tajemnicy. W tym datę premiery, cenę, kwestie wydania pudełkowego czy informację, czy poszczególne części będzie można kupić oddzielnie.

Spragnionym Crasha polecam też wspominkowy tekst Adama na dwudziestolecie serii.

Paweł Olszewski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.