Tak powinna wyglądać grafika nowej generacji. Ubisoft pokazuje The Division, chwaląc się silnikiem Snowdrop

Tak powinna wyglądać grafika nowej generacji. Ubisoft pokazuje The Division, chwaląc się silnikiem Snowdrop

Tak powinna wyglądać grafika nowej generacji. Ubisoft pokazuje The Division, chwaląc się silnikiem Snowdrop
marcindmjqtx
08.12.2013 09:15, aktualizacja: 21.01.2016 16:42

Jeśli to, co widać na tym materiale, zobaczymy w grze, to... to... WOW.

Nie wiem, co robi większe wrażenie - światło dzienne dynamicznie przedostające się przez dziury po pociskach, drobiazgowa detekcja trafień w zależności od materiału, czy pełno drobiazgów, w których wręcz toną lokacje. Pokaz możliwości Snowdrop Engine w The Division imponuje:

Do premiery jeszcze sporo czasu (koniec 2014; PC, PS4, X1), ale jeśli gra finalnie faktycznie będzie tak wyglądać, to wygląda na to, że wreszcie doczekamy się gier nowej generacji z prawdziwego zdarzenia. Chociaż ciekaw jestem, ile z tych niuansów zauważymy na ekranie przy dynamicznej akcji.

[Źródło: GT]

Marcin Kosman

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)