Tak naprawdę to Ubisoft sam jeszcze nie wie, jak to będzie z tymi rozdzielczościami Assassin's Creed: Unity...

Od informacji, że firma postanowiła zablokować konsolowe wersje gry na rozdzielczości 900p i 30 fps nie minęły jeszcze 24 godziny, a Ubisoft po raz trzeci zabiera głos w sprawie.

Tak naprawdę to Ubisoft sam jeszcze nie wie, jak to będzie z tymi rozdzielczościami Assassin's Creed: Unity...
marcindmjqtx

Przypomnijmy, że wszystko zaczęło się od wypowiedzi producenta gry. Vincent Pontbriand w rozmowie z Videogamerem stwierdził, że konsolowe wersje Unity będą działać na obu sprzętach w takiej samej (niskiej) rozdzielczości i (lichej) liczbie klatek animacji na sekundę, by uniknąć niepotrzebnych debat.

W sieci zawrzało. W końcu to pierwszy Assassin's Creed, który porzuca poprzednią generację konsol. Dlaczego więc na PS4 i Xboksie One nie zobaczymy rozdzielczości 1080p i 60 klatek animacji na sekundę? Powstała teoria, że Ubisoft równa w dół, tak by gra nie wyglądała gorzej na konsoli Microsoftu. Oczywiście firma błyskawicznie zaprzeczyła i stwierdziła, że Pontbriand został źle zrozumiany. Nie chodzi o to, by obniżać jakość na jednej z platform, a o to, że 900p/30fps było celem, do którego dążyli deweloperzy tej jakże ambitnej i wymagającej gry i są szczęśliwi, że udało się go osiągnąć.

Dziś Ubisoft mówi coś innego. Przedstawiciel firmy powiedział Eurogamerowi, że techniczne specyfikacje konsolowych wersji Unity nie są jeszcze ostateczne.

To w końcu jak jest?

Lubię gry Ubisoftu ale ta firma, jak mało która raz za razem strzela sobie w kolano. Jeśli Ubisoft twierdzi, że ta odsłona serii była od początku projektowana z myślą o konsolach nowej generacji, a mimo to nie potrafi przebić średniawej rozdziałki i pokazać nam nowej jakości animacji w 60 fps, to coś jest chyba nie tak. No, ale dzień chyli się ku zachodowi. Na dziś - nic do końca nie wiadomo. Kto wie, jak sytuacja będzie wyglądała jutro...

Na Twitterze rozgrzał się już hashtag #ps4noparity, który popularności Ubisoftowi raczej nie przysporzy.

[źródło: Eurogamer]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.