Tak mogła wyglądać pierwsza Zelda
Produkcja gry to złożony, wieloetapowy proces, na który wpływa wiele czynników i który często ulega modyfikacjom. Developerzy niejednokrotnie zmieniają swój koncept, wdrażają do swego dzieła nowe pomysły albo likwidują zbędne elementy. Tak zmieniają się losy wszystkich tytułów. A zastanawialiście się kiedyś, jak mogła wyglądać pierwsza część kultowej Zeldy?
27.12.2010 | aktual.: 06.01.2016 14:54
Forum Lost Levels dotarło do wczesnego i rzadkiego prototypu pierwszej odsłony The Legend of Zelda. Różnice pomiędzy nim a ostateczną wersją gry dotyczą między innymi poziomu trudności (w prototypie przeciwników było nieco mniej i byli oni mniej wymagający), muzyki, konstrukcji poszczególnych poziomów, wyglądu wrogów czy napisów końcowych.
Pod tym adresem znajdziecie kompletną listę zmian oraz porcję screenów porównujących obie wersje gry, a dzięki temu sprawdzicie, jak pierwotnie prezentowała się pierwsza część przygód Linka. Fanów Zeldy zachęcać chyba nie muszę, prawda?
[via Forum Lost Levels]
Adrian Palma