Ta gra powstała w siedem dni. A potem (s)twórcy stwierdzili, że jeszcze nad nią popracują
Bo z tego co widać na załączonym materiale, Deadlock zapowiada się na zręcznościowo grę logiczną* zanurzoną w świecie ala Tron.
Głównym zadaniem w Deadlock jest wspinanie się na szczyty widocznych na zwiastunie wież. Po drodze trzeba będzie rozwiązywać zagadki (przy pomocy specjalnej broni - "Switch-Guna", którą można włączać i wyłączać elementy terenu), a także strzelać do pilnujących terenu robotów (wiadomo z czego). Trudność polega m.in. na tym, że wrogów nie można zniszczyć, a jedynie tymczasowo ogłuszyć.
Stojący za grą zespół składa się z pięciu osób i są właśnie na etapie zbierania funduszy na dalszy rozwój projektu (potrzebują w przeliczeniu na złotówki nieco ponad 14 tysięcy złotych). Z siedmiu dni rzecz rozrosła się już do trzech miesięcy, a prace są zaplanowane na jeszcze kilka następnych.
W początkową, "siedmiodniową" wersję Deadlock można zagrać w każdej chwili, jest dostępna za darmo z poziomu przeglądarki, choć nie próbujcie jej odpalić na słabszych komputerach. Mogą umrzeć.
Źródło: Indie Games
Konrad Hildebrand
*mam nadzieję, że docenicie moje starania, aby nie użyć zwrotu "w stylu Portala"