Ta gra już raz podbiła Steama. Contraband Police otrzyma wersję VR

EpicVR podpisuje umowę na port i wydanie gry Contraband Police na Oculus Quest, Playstation VR oraz Steam VR. Dzieło polskiego studia okazało się ogromnym sukcesem sprzedażowym. Twórcy idą za ciosem.

Contraband Police VR
Contraband Police VR
Źródło zdjęć: © Steam

01.06.2023 14:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Contraband Police to polska gra, która może pochwalić się sukcesem. Symulator zadebiutował 8 marca 2023 r. i z miejsca stał się hitem Steama, zgarniając przy tym masę pozytywnych opinii i generując ponad 5 mln dolarów zysku brutto ze sprzedaży.

Contraband Police to trójwymiarowa gra symulacyjna, w której użytkownicy wcielają się w rolę inspektora straży granicznej i kontrolują pojazdy przekraczające granice. Ich zadaniem jest sprawdzanie kierowców i samochodów, przewożących często nielegalne i niebezpieczne towary. Kontrabanda może znajdować się dosłownie wszędzie: za fotelem, pod maską czy w oponach aut. Dzięki pracy zespołu EpicVR tytuł wydany przez grupę PlayWay doczeka się swojej wersji w wirtualnej rzeczywistości.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W pierwszej kolejności rozpoczniemy prace nad portem gry na Oculus Quest oraz Playstation VR i Steam VR. Jestem przekonany, że dzięki przeniesieniu tytułu do świata wirtualnej rzeczywistości, zaoferuje on graczom jeszcze więcej wyśmienitej rozrywki. Gra zyska nowy wymiar, co zapewne przypadnie do gustu jej użytkownikom. O tym, że jest to produkcja z potencjałem, świadczą jej dane sprzedażowe - ponad 5 mln dolarów zysku brutto ze sprzedaży, to bardzo imponujący wynik.

Adrian Łapczyńskiprezes EpicVR

Contraband Police w wersji na PC zadebiutował 8 marca 2023 r. Aktualnie aż 94 proc. ze wszystkich recenzji gry jest pozytywnych. W nowej VR-owej odsłonie tytułu gracze będą mogli dosłownie przenieść się do jego wnętrza, co zapewni im sporo dodatkowych wrażeń i sprawi, że poczują się, jak w prawdziwym świecie.

Gra ma bardzo rozległy świat, dużo różnych interakcji i wyzwaniem dla nas będzie jej optymalizacja pod gogle VR, ale również zadbanie o to, aby była mocno atrakcyjna wizualnie. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami z zespołem osiągniemy sukces. Będziemy też odwzorowywać różne mechaniki, które są obecne w grze. W wersji VR będą one lepiej odczuwalne dla użytkowników

Adrian Łapczyński

Co więcej, EpicVR pracuje równolegle nad portem Builder Simulator VR, która jest tym, co sugeruje tytuł – symulatorem budowlańca w wirtualnej rzeczywistości.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.