Szklanka wody za DLC. Dying Light nabija się z Destiny i Red Bulla

Szklanka wody za DLC. Dying Light nabija się z Destiny i Red Bulla

Szklanka wody za DLC. Dying Light nabija się z Destiny i Red Bulla
marcindmjqtx
25.06.2015 15:50, aktualizacja: 05.01.2016 15:01

Red Bull dodał skrzydeł marketingowcom Dying Light. Tymczasem Bungie kaja się za wcześniejsze wpadki i obiecuje poprawę.

O znaku czasów w postaci DLC do Destiny na puszce Red Bulla donosił wczoraj Patryk. Najlepszą, chyba jedyną słuszną reakcją na pomysł Activision jest robienie sobie z niego jaj. Najlepiej zabrał się za to Techland, promując przy okazji zdrowe nawyki żywieniowe.

Wrzuć na Twittera zdjęcie dokumentujące picie wody, oznacz je hashtagami #DrinkForDLC i #DrinkRightDyingLight, a niebawem zgarniesz od Techlandu prezent w postaci nowej broni do Dying Light.

Czapki z głów przed wrocławiakami.

Wcześniej Bungie dostało się za planowaną na wrzesień nową edycję kolekcjonerską Destiny, w której znajdą się m.in. nowe emotki i shadery. Problem w tym, że przewidziano je tylko dla nowych graczy - jeśli zechcieliby je zdobyć starzy wyjadacze, musieliby wyłożyć po raz kolejny pełną sumę pieniędzy.

Po fali krytyki firma zmieniła zdanie, ale wciąż nie bardzo jest za co ją chwalić. Za 3 emotki dla klas, 3 shadery na zbroję i przedmioty z bonusem doświadczenia woła 20 dolarów.

[Źródło: Twitter]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)