Świat Might & Magic Heroes VII będzie bardziej kolorowy i płynny
Pojawi się też samouczek.
Twórcy Might & Magic Heroes VII łatają swoją grę, jak mogą. Sugerują się przy tym licznymi uwagami graczy, którzy zdradzają deweloperom, co im nie pasuje w najnowszej odsłonie "hirołsów". Efektem pracy twórców będzie m.in. nadchodząca łatka 1.4. Czego możemy się w niej spodziewać?
Po pierwsze mapy przestaną być wyblakłe. Twórcy zaleją Ashan kolorami, przez co świat będzie barwniejszy i - tym samym - przyjemniejszy dla oka. Skalę różnic możecie zobaczyć poniżej:
Patch 1.4
Każdy, kto grał w Might & Magic Heroes VII, wie jednak, że wyblakłe barwy to najmniejsza z bolączek niedoskonałej gry. Na szczęście łatka poprawi też inne elementy. Przede wszystkim gra ma zostać lepiej zoptymalizowana - od 1.4 będzie zżerać znacznie mniej pamięci RAM, a ekrany ładowania zostaną znacząco skrócone. Pojawi się też mapa służąca za samouczek, którego brak z pewnością odczuli Ci, którzy w świecie "hirołsów" stawiali pierwsze kroki. Zresztą, nie tylko oni - sam pamiętam, jaki zaskoczony byłem, gdy okazało się, że flankowanie w walce ma ogromne znaczenie.
Studio zapewnia też, że trwają szlify związane ze zbalansowaniem frakcji, udoskonaleniem edytora i poprawieniem trybu sieciowego. W nieokreślonej jeszcze przyszłości aktualizacji powinni doczekać się tytułowi herosi, którzy mogą zyskać więcej unikatowych zdolności.
Łatka 1.4 powinna zasilić Might & Magic Heroes VII w ciągu najbliższych dni.
[źrodło: oficjalna strona]
Patryk Fijałkowski