Bungie wraz z Amerykańskim Czerwonym Krzyżem wypuściło specjalne koszulki z hasłem "Be a Hero", z których sprzedaż zasili odpowiednie konta. Podobnie jak wszelkie zyski z internetowego sklepu firmy. Dodatkowo zachęca graczy aby, podczas meczy w Halo 3 i Halo: ODST, ustawiali sobie odpowiednie serduszkowe emblematy - za każdy tysiąc grających z emblematami osób, Bungie przekaże na pomoc 100 dolarów, aż do maksymalnej kwoty 77 tysięcy dolarów.
The Behemoth, twórcy Castle Crashers, przekażą na rzecz ACK 200% zysków ze sprzedaży DLC do Alien Hominid i CC na XBLA w ten weekend.
Zynga, autorzy takich facebookowych pożeraczy czasu jak FarmVille, Mafia Wars czy Zynga Poker, wypuściła serie specjalnych przedmiotów dostępnych do zakupu grze, z których zyski zostaną przekazane na pomoc dla Haiti. I bez żadnych śmichów-chichów, Kotaku w zeszły czwartek podawało, że udało się w ten sposób zebrać już ponad 1 milion dolarów.
Sony Online Entertainment w podobny sposób udało się w trzy dni zebrać 25 tys. dolarów od graczy w EverQuest, EverQuest II, i Free Realms.
Od 26 stycznia ze specjalną serią aukcji związanych z grami gadżetów ruszy IGN.
Jeżeli Wy też chcecie pomóc Haiti, to zawsze możecie zrobić to za pomocą Polskiego Czerwonego Krzyża.
Konrad Hildebrand