SW: The Old Republic - znalazłeś się w tarapatach? Zacznij tańczyć!
Gracze znaleźli nową lukę w The Old Republic. Taniec może okazać się zbawienny, serio.
05.01.2012 | aktual.: 06.01.2016 11:39
Komenda /getdown sprawia, że nasza postać zaczyna tańczyć. Jak się jednak okazuje, jest to taniec niezwykle potężny. Przerywa bowiem wszelkie ataki stworów i bossów przeciw naszej postaci. Wydaje się to Wam absurdalne i nieprawdopodobne? Obejrzyjcie ten filmik (via RPS):
/getdown jest więc znakomitym sposobem na wykańczanie co trudniejszych przeciwników. Kiedy my tańczymy i skupiamy uwagę zafascynowanego wroga na sobie, nasi kompani mogą go bezproblemowo dobić.
BioWare jest świadome błędu i pracuje nad jego rozwiązaniem. Firma nie planuje jednak banowania za wykorzystywanie tej luki (przynajmniej nie za zbyt częste), więc jeśli ktoś gra w The Old Republic, to niech raz sobie zatańczy taniec zwycięstwa.
Łatki i nadciągające 3 mln Skoro jesteśmy przy łatkach, to warto wspomnieć, że studio planuje cotygodniowe łatki poświęcone tylko i wyłącznie poprawianiu błędów i balansowaniu postaci i ich umiejętności. Firma nie wyklucza jednocześnie poprawiania niektórych szczególnie rażących rzeczy natychmiast, jak tylko rozwiązanie będzie dostępne. Ciekawe, czy taniec zwycięstwa zostanie załatany właśnie w ten wyjątkowy sposób.
Co do sprzedaży, analitycy przewidują, że sprzedaż The Old Republic będzie nadal duża. Tytuł szybko dorobił się jednego miliona sprzedanych egzemplarzy w Stanach i Europie. Jak się okazuje, nieraz w tytuł gra w jednej chwili ~1/3 jego posiadaczy, czyli 350 tysięcy. To niezły wynik, więc analitycy z Baird Equity Research (via Gamespot) twierdzą, że do końca marca 2012 roku sprzedaż skoczy do 3 mln. Niemniej później gra będzie radziła już sobie trochę gorzej, bowiem analitycy nie wierzą, żeby na koniec 2012 roku The Old Republic udało się zebrać od 1,5 do 2 mln płatnych subskrybentów.