SuperHot VR z 2 milionami sprzedanych egzemplarzy

Super! Hot!

SuperHot VR z 2 milionami sprzedanych egzemplarzy

Jak dowiadujemy się z posta na blogu Oculusa, VR-owa wersja gry SuperHot znalazła od premiery do teraz łącznie ponad dwa miliony nabywców na wszystkich dostępnych platformach VR. Świadczy to przede wszystkim o nagłym i bardzo gwałtownym wzrostu popularności tej wersji. Zaledwie w kwietniu 2019 twórcy podawali, że przeznaczona na okulary wirtualnej rzeczywistości wersja gry zdołała do tamtego momentu sprzedać 800 tysięcy egzemplarzy.

Do tego wszystkie wersje gry doszły do dwóch milionów dokładnie rok temu, w maju 2019 (i zajęło im to trzy lata od premiery). Wszystko to oznacza, że - jeżeli informacja podawana przez Oculusa jest prawdziwa - w ciągu zaledwie 12 ostatnich miesięcy sprzedało się ponad milion egzemplarzy SuperHot na urządzenia VR. Jest to ponad połowa tego, co sprzedało się na wszystkie dostępne platformy od premiery w lutym 2016 do maja 2019.

SUPERHOT VR Release Trailer

Czyżby efekt Half-Life: Alyx? Mnóstwo nowych urządzeń VR i osób chętnych do konsumowania na nich treści? Z pewnością można na to patrzeć w ten sposób.

Tak czy inaczej jest to z pewnością doskonała wiadomość dla producentów urządzeń VR i fanów tej technologii. Tym bardziej, że już ten rok temu - kiedy mówiono o 800 tysiącach na samym VR-rze - twórcy podawali, że to jednocześnie najbardziej dochodowa wersja gry. Aktualnie więc jej przewaga nad pozostałymi jeżeli chodzi o przynoszone zyski musi być miażdżąca.

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościwyniki sprzedażysuperhot
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.