Super Meat Boy jednak nie zaleje 3DS‑a swoją krwią
Nintendo wyraźnie nie ma szczęścia do przygód mięsnego chłopca. Najpierw gra nie spełniała wymogów objętościowych WiiWare, a teraz dowiedzieliśmy się, że nie trafi nawet na 3DS-a. Czyja to wina?
01.07.2011 | aktual.: 06.01.2016 12:34
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Odpowiedź na to pytanie jest dość nieoczekiwana. Autorzy oryginału na pewno chcieli przeportować grę na przenośną konsolkę. Otrzymali ponoć zgodę od Nintendo, ale... nie dostali dev kitów, za pomocą których mogliby dopiąć celu. W efekcie zarzucili pomysł i poświęcili się pracy nad zupełnie nowym projektem.
Trudno się dziwić, skoro Team Meat składa się jedynie z dwóch osób. O nowej grze nie wiadomo jeszcze nic, ale na pewno ma być zaprojektowana z większą fantazją i chęcią eksperymentowania, niż nie wybaczająca błędów platformówka.
Trzymam kciuki, ale też trochę żałuję, że Super Meat Boy jednak nie trafi na 3DS-a. Formuła gry idealnie nadawała się do zabawy w trakcie krótkich sesji.
[via Eurogamer]
Maciej Kowalik