Super Mario Maker 2 (nomen omen) sprzedaje się dwukrotnie lepiej od „jedynki”

Przynajmniej w Europie.

Super Mario Maker 2 (nomen omen) sprzedaje się dwukrotnie lepiej od „jedynki”
Adam Piechota

01.07.2019 19:00

A zarazem Nintendo detronizuje Crash Team Racing oraz króluje na brytyjskich listach sprzedaży. Wyśmienity wynik poza Japonią to BARDZO dobry sygnał dla Makera, bowiem w ojczyźnie hitem po prostu być musi. To dość powszechne, że gra z „Mario” w tytule jest mniejszym lub większym przebojem, niemniej Nintendo od Super Smash Bros. Ultimate nie zdołało mocniej przywalić w rynek. Sama „dwójeczka” jest z kolei na tyle udaną produkcją, by sukces bez wyrzutów sumienia nazwać „zasłużonym”.

Super Mario Maker 2 - Overview trailer (Nintendo Switch)

Ktoś jednak pomyśli, cóż to za dokonanie, podwoić wynik tytułu, który ukazał się na Wii U - jednej z najmniej kochanych konsoli w dziejach. Jasne, tabletokonsolka może i nie chwyciła tłumów, lecz kilka niewątpliwych szlagierów miała. Ponad cztery miliony sprzedanych pudełek na Wii U zdarzało się rzadziej niż rzadko. Jeśli startowa popularność kontynuacji będzie wymiernym wyznacznikiem, mówimy tutaj o pewniaku do przyszłego zestawienia dziesięciu najlepiej sprzedających się pozycji na Switchu.

To dobrze również dlatego, że zainteresowanie użytkowników zachęci Nintendo do takiego poziomu troski, co w przypadku choćby Splatoon 2. Czyli olbrzymia gra będzie tylko i wyłącznie rosnąć. Jeśli to oznacza, że reżyser Celeste będzie w niej tworzył kolejne poziomy, płacę sto złotych monetek. Albo dwieście złotych polskich, żeby dołożyć stylowe pudełeczko do własnej kolekcji.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościnintendowyniki sprzedaży
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.