Sukces Animal Crossing nie ma granic. Po grę sięga Ikea

Sukces Animal Crossing nie ma granic. Po grę sięga Ikea

21.08.2020 17:11

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

22 mln sprzedanych egzemplarzy muszą robić wrażenie. A takimi liczbami może pochwalić się "Animal Crossing: New Horizons". Nic zatem dziwnego, że z popularności gry chcą skorzystać inni. W tym przypadku: Ikea.

Sukces Nintendo i "Animal Crossing" budzi podziw. Podobnie, jak nazwiska, które "zakręciły się" wokół tytułu. Przypomnijmy: Danny Trejo, Brie Larson, Elijah Wood. Jak zapewne wiecie, część z tych nazwisk przewinęła się przez kanapę wirtualnego talk-show "Animal Talking", autorstwa Gary'ego Whitty scenarzysty m.in. filmu "Łotr 1. Gwiezdne Wojny – historie". Ostatnio pojawiła się w nim również Selena Gomez, gdzie zaśpiewała jeden ze swoich utworów.

Selena Gomez & Trevor Daniel - "Past Life"

Popularność gry zatoczyła już tak szerokie kręgi, że trafiła na radar Ikei. Szwedzki gigant meblowy przygotował alternatywną wersję swojego katalogu na 2021 r., która "jeden do jednego" odwzorowuje oryginalny.

Obraz

Warto dodać, że Ikea nie jest pierwszą marką, która wpadła na pomysł wykorzystania "Animal Crossing: New Horizons" do promocji. Z popularności tytułu skorzystała drużyna futbolowa Detroit Lions, prezentując terminarz meczów w klipie, wykorzystującym obszerne fragmenty gry.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także