Sugar High - psy wolą słodycze [recenzja]
A może psy nie lubią mięsa i kości. Może wolą słodycze? A co się dzieje, kiedy lubią je za bardzo?
Bohaterem Sugar High jest piesek Biscuit, który zamiast mięsa i kości, woli obżerać się słodyczami. Niestety nie ma w pobliżu nikogo, kto mógłby spełnić jego marzenia, więc sympatyczny zwierzak zapada w drzemkę. Ale nie będzie śnił zwykłego snu - będzie się w nim ślizgał po zboczach pełnych wszelkiej maści słodkości.
Na czym to polega? Psina rozpoczyna swój ślizg i powoli nabiera prędkości zjeżdżając samodzielnie z kolorowych zboczy. Wybija się w powietrze, chwilę leci i siła grawitacji ściąga ją ku ziemi. Naszym zadaniem jest stuknięcie w odpowiednim czasie w ekran - wtedy Biscuit zacznie pikować. Jeśli dobrze trafimy w podłoże, pies nabierze dodatkowej prędkości. Im większy rozpęd, tym dalej zalecimy. O to właśnie chodzi, by poślizgać się jak najdalej, zjadając przy okazji porozrzucane tu i tam słodycze.
Co mi się podoba? Oprawa graficzna - jest ślicznie i cukierkowo, można się zapatrzeć. Rozgrywka jest bardzo płynna, do tego wymaga skupienia. Wystarczy jeden zły ruch, by wytracić prędkość i zepsuć cały „przejazd”. No i frajda, sporo jej tu.
Co mi się nie podoba? Sugar High to w zasadzie kopia pomysłu z wydanego w ubiegłym roku Tiny Wings. Tamten tytuł okazał się wielkim hitem na AppStore między innymi przez swoją świeżość. Czy uda się to Sugar High? Wątpię. Szkoda, że nie zaimplementowano jakiegoś dodatkowego trybu gry, mogłoby to urozmaicić zabawę.
Sugar High Release Trailer
link do gry na AppStore - cena: 0,79 €
Paweł Winiarski
Kod na grę dostarczył producent, firma Shortbreak Studios (wewnętrzne studio firmy Techland)