Stworzenie Beyond kosztowało 27 milionów dolarów

To duży czy mało?

Stworzenie Beyond kosztowało 27 milionów dolarów
marcindmjqtx

Cóż, zależy jak na to patrzeć.

Z jednej strony, rekordzista, GTA V, kosztował 266 milionów dolarów (biorąc pod uwagę także marketing). Ale to zupełnie inna gra, z otwartym światem i o nieporównywalnie większej skali.

Lepszym porównaniem jest chyba poprzednia gra Quantic Dream. Heavy Rain kosztowało 22 miliony dolarów (kolejne 18 milionów pochłonęły marketing i dystrybucja), a z półek zniknęło w 3 milionach egzemplarzy i przyniosło Sony 100 milionów przychodu.

Wydaje się, że w takim wypadku 27 milionów dolarów przeznaczonych na Beyond nie jest sumą szczególnie porażającą czy niosącą ze sobą duże ryzyko. Chyba spokojnie można założyć, że ta inwestycja ma spore szanse się zwrócić.

[za CVG]

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3sony
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.