Studio J.J. Abramsa przygotowuje nowy tryb do Team Fortress 2. Taki, który dodaje do gry piłkę i bramki

Może nie do końca tego się spodziewaliśmy, słysząc w 2013 o współpracy reżysera nowych Gwiezdnych Wojen z Valve, ale lepsze to niż nic... prawda?

Studio J.J. Abramsa przygotowuje nowy tryb do Team Fortress 2. Taki, który dodaje do gry piłkę i bramki
marcindmjqtx

W 2013 roku mówiło się o współpracy J.J. Abramsa z Valve. Wyobraźnie graczy zostały wtedy rozpalone kuszącymi wizjami - czyżbyśmy mogli spodziewać się ekranizacji Portala lub Half-Life'a? A może reżyser użyje swoich talentów do stworzenia jakiejś gry wespół z Gabem Newellem? Cóż, rzeczywistość z kolejnymi miesiącami studziła te pomysły. W końcu nie doczekaliśmy się żadnego wielkiego ogłoszenia...

Do dzisiaj. No, w sumie nie do końca, bo ogłoszenie - choć jest - nie może pochwalić się wielkością. Bad Robot, studio Abramsa, razem z Escalation Studios wypuściło wersję beta nowego trybu do Team Fortress 2 zatytułowanego PASS Time. Wprowadza on do mapy piłkę i dwie bramki. Gracz trzymający piłkę nie może korzystać z broni, ale za to widzi wszystkich na planszy i zyskuje regenerację życia oraz chwilową nietykalność i przyspieszenie. Pozostali uczestnicy zabawy mogą odbierać mu piłkę za pomocą walki wręcz. Cel jest oczywisty: trafić do bramki.

Ot, i wszystko. Dobrze wiedzieć, że współpraca ogłoszona w 2013 roku jednak istnieje, ale szkoda, że nie wynikły z niej (jeszcze?) rzeczy bardziej rozpalające wyobraźnię. Tak czy inaczej chętni przetestują nowy tryb w Team Fortress 2, wybierając go z map w wersji beta.

Patryk Fijałkowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.