Stuart Black o swoim pomyśle na drugowojenną strzelaninę

Stuart Black był ostatnio sprawcą dwóch niespodzianek. Pierwszy raz zaskoczył nas porzucając swój projekt Bodycount i zostawiając go w rękach Codemasters. Niedawno dowiedzieliśmy się, że związał swoją przyszłość z Londyńskim studiem City Interactive. Jak Black odnalazł się w nowej sytuacji?

marcindmjqtx

W rozmowie z serwisem GameSpot na temat powodów rozstania się z Codemasters:

Nigdy o tym nie mówiłem i naprawdę nie mam zbyt wiele do powiedzenia. Ustalenia zostały złamane i nikomu nie zależało na ich naprawieniu. Postanowiłem rozpocząć kolejny etap.[...]Decyzja o zostawieniu Codemasters i Bodycount była najtrudniejszą w mojej karierze. Było jednak jasne, że firma nie chce albo nie potrafi zapewnić wsparcia potrzebnego do realizacji mojej wizji Bodycount. No, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło...

Gdyby to się nie stało, nie poznałbym ludzi z City i nie miał okazji odwiedzić ich w pięknym Rzeszowie w Polsce, gdzie powalił mnie ich entuzjazm i jakoś wykonywanej pracy. Nie mógłbym też bawić się CryEngine 3. Wiemy, że Black pracuje z City nad strzelaniną z okresu drugiej wojny światowej. Nie będzie to jednak nic w stylu Kompanii Braci. Inspiracji należy szukać raczej w Parszywej Dwunastce, Tylko dla Orłów czy nawet Bękartach Wojny

Jeśli zobaczę jeszcze jedną smętną czołówkę z melodią graną na trąbce, to, wbiję pada w ekran[...]Nam chodzi o rock & rolla, wygrzew, śmierć w zwolnionym tempie i chwałę. A wszystko to owinięte rozwijającą się metagrą, które rzadko spotyka się w strzelaninach. Jak widzicie narzekania na to, że to "kolejna gra o drugiej wojnie światowej" póki co nie mają większego sensu, bo Stuart Black też ma ich dość. Dajmy mu czas na zmaterializowanie swojej wizji i wtedy będziemy ją oceniać.

Maciej Kowalik

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.