STS rozpoczyna przyjmowanie zakładów na rozgrywki eSportowe

Póki co, bukmacher ma w ofercie najpopularniejsze gry i kilka turniejów, ale oferta ma być sukcesywnie rozbudowywana.

STS rozpoczyna przyjmowanie zakładów na rozgrywki eSportowe
marcindmjqtx

17.11.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:23

Tydzień bez sieciowej debaty "czy eSport to sport" byłby tygodniem straconym, ale chyba głośniej od akademickich dysput przemawiają fakty. Takie jak uznanie przez rząd USA zawodników rywalizujących w grach wideo za sportowców. Jak chociażby fakt, że ostatnim finałem Mistrzostw Świata w League of Legends zainteresowała się polska telewizja. Miesiąc temu, zmagania w Seulu mogliśmy oglądać na Polsat Viasat Explore i na kinowych salach w siedmiu polskich miastach. Dziś z kolei firma STS poinformowała o włączeniu do swojej oferty zakładów bukmacherskich gier wideo.

Póki co można obstawiać wyniki w grach League of Legends, Dota 2, Starcraft 2 oraz Counter-Strike: Global Offensive. W oficjalnym komunikacie prasowym czytamy:

Już teraz na sts.pl można się założyć o wyniki pojedynków w Home Story Cup, HyperX czy SLTV Star Series. Oferta będzie na bieżąco wzbogacana o zakłady na większe turnieje oraz mistrzostwa najwyższej rangi. Nie traktujcie tej informacji jako zachęty do obstawiania wyników sportowych wydarzeń. To zabawa dla tych, którzy są świadomi ryzyka. Sam fakt jednak na pewno warto odnotować. STS to firma obecna na rynku od lat, a ostatnio także oficjalny sponsor polskiej reprezentacji piłkarskiej. Na pewno mają tam ludzi, którzy potrafią przewidywać trendy i reagować odpowiednio wcześnie. eSport nigdzie się nie wybiera.

[źródło: komunikat prasowy]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościesportsts
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.