Structure Procedural System zrewolucjonizuje gry?
Nazwa może nie jest zbyt chwytliwa, ale mowa o narzędziach dla programistów. Powyższe wideo pokazujące możliwości Structure Procedural System jest naprawdę imponujące. W największym skrócie chodzi o to, by poruszając się po wirtualnym mieście dało się wejść do każdego budynku i zwiedzić w nim każdy zakamarek. Normalnie wymagałoby to ogromnej mocy obliczeniowej, pamięci oraz pracy programistów. Marco Corbetta i Miragoli Gianluca - twierdzą jednak, że w przypadku ich dzieła jest inaczej i poradzi sobie z nim niemal każdy laptop zdolny podołać OpenGL nie wspominając już o współczesnych konsolach.
Zastosowania SPS mogą być jednak znacznie szersze. Wspomina się o systemach GPS czy symulatorach szkoleniowych. Wydaje się jednak, że głównym celem są gry, na co wskazuje nie tylko giwera w dłoni, ale także podkreślanie na każdym kroku zniszczalności otoczenia. Co prawda ściany i inne obiekty sypią się jakby były wykonane z kartonu, ale to pewnie można zmienić. Wyobraźcie sobie takie tytuły jak GTA czy Mirror's Edge z użyciem tej technologii.