Strike Suit Infinity: kosmiczny mech i horda wrogów
Jeśli chcecie zasiąść za sterami mecha/myśliwca i po prostu postrzelać, patrząc na piękny kosmos, to dobrze trafiliście.
Przez chwilę byłem pewien, że już pisałem o tej grze. Ale nie - pisałem o Strike Suit Zero, kosmicznej strzelaninie ufundowanej na Kickstarterze. Zrobiła ją mała firma, za niecałe 200 tysięcy dolarów (to tanio, jak na Kickstartertowe standardy) i wygląda to tak:
Teraz studio Born Ready ma dla graczy nową propozycję: Strike Suit Infinity - mniejszą poboczną grę. Model rozgrywki zostanie przeniesiony z poprzedniczki, ale tym razem zamiast kampanii skupimy się na pokonywaniu nadciągających fale wrogów i nabijaniu coraz wyższych wyników, które zostaną umieszczone w tabeli, więc będzie można porównać z przyjaciółmi, kto jest lepszym strzelcem.
Premiera? Już, zaraz - 30 kwietnia. A cena sporo niższa - ok. 6 euro, więc możecie sprawdzić, co ominęło was w Strike Suit Zero.
Paweł Kamiński
[Gamespot]